• Anonym (Carolina)

Träffa min ungdomskärlek efter alla år

Jag ska på utbildning i mitt jobb (polis) i april, i staden där min ungdomskärlek bor..
    Vi träffades på högstadiet, men sen flyttade han långt bort, och vi gifte oss på varsitt håll.
    Är det är dålig idé att föreslå att vi ska träffas då?   Vet innerst inne att det inte är så lämpligt, men jag kan inte motstå honom..

• Svar på tråden Träffa min ungdomskärlek efter alla år
  • Anonym (Linda)

Jag träffade en av mina tonårskärlekar i en barnvagnsaffär när jag väntade mitt fjärde barn. Gud vad glad jag var att det inte var han och jag. Ful som stryk och lite lönnfet. Så stod han där med en tjej från skola som hängde efter honom när jag var tillsammans med honom och hon såg ännu värre ut nu.

• Anonym (Carolina)
    Anonym (Linda) skrev 2014-02-09 01:10:55 följande:
    Jag träffade en av mina tonårskärlekar i en barnvagnsaffär när jag väntade mitt fjärde barn. Gud vad glad jag var att det inte var han och jag. Ful som stryk och lite lönnfet. Så stod han där med en tjej från skola som hängde efter honom när jag var tillsammans med honom och hon såg ännu värre ut nu.
    Sånt kan hända.   Jag har dock denna man på fb, så jag har liite koll på hur han ser ut.  Även om han och hans utseende förstås förändrats på 20 år.
  • Anonym (.)

Men är du singel och är ungdomskärleken singel? Vad förväntar du utav ett möte?

Inget behöver ju hända, men är du inte singel kan det väl vara bra att tala om för din partner att du ska träffa en gammal kompis från förr.

Kan vara bra att träffas så får man (kanske?) bort hjärnspökena.

• Anonym (Carolina)
    Anonym (.) skrev 2014-02-09 07:22:27 följande:
    Men är du singel och är ungdomskärleken singel? Vad förväntar du utav ett möte?

Inget behöver ju hända, men är du inte singel kan det väl vara bra att tala om för din partner att du ska träffa en gammal kompis från förr.

Kan vara bra att träffas så får man (kanske?) bort hjärnspökena.
    Jag är singel, men tror inte han är det..   Han är skild, men det verkar som att de lever ihop..
Svar på tråden Träffa min ungdomskärlek efter alla år