• flicka22

    Gravid

    Det är så att jag har funderat några dagar nu om jag kan vara gravid jag brukar inte missa min mens med fyra dagar och den är inne på när jag nu ska egentligen ha den.. Mina bröst är Ömma och har lite ont i ryggen och mår lite illa kan det vara täcken på en graviditet och i sådana fall när ska man göra ett graviditets test?? Tacksam för svar orolig tjej


  • Svar på tråden Gravid
  • flicka22

    Mina bröst är väldigt ömma och känns som jag mår lite illa hela tiden kan de va ett tecken ? Läste lite på Google och då stog det att bröstvårtorna ska mörkna mina har inte gjort det.. 

  • The Fugly
    flicka22 skrev 2014-02-09 09:47:46 följande:

    Mina bröst är väldigt ömma och känns som jag mår lite illa hela tiden kan de va ett tecken ? Läste lite på Google och då stog det att bröstvårtorna ska mörkna mina har inte gjort det.. 


    Det finns egentligen inga "ska:n". Alla får olika symptom och vissa får inga alls mer än utebliven mens. Ta ett test, ingen här kan ge dig något annat svar.
  • Jennifer82
    flicka22 skrev 2014-02-09 09:47:46 följande:

    Mina bröst är väldigt ömma och känns som jag mår lite illa hela tiden kan de va ett tecken ? Läste lite på Google och då stog det att bröstvårtorna ska mörkna mina har inte gjort det.. 


    Mina bröst började mörkna närmare mitten av min graviditet + att jag nästan inte hade några symtom alls,ömma bröst o lite molande bara endel får mycket symtom o endel lite, så olika
Svar på tråden Gravid