• Anonym (pervot)

Sexuell frustration?

Nyfiken på hur andra funkar.

Har levt i samma förhållande i många år. Jag har egentligen aldrig haft tillfälle till sex så ofta som jag önskat.
    Men det som är intressant (och jobbigt.) är att ju längre tiden går efter senaste sexet så bygger man upp en kåthet som succesivt ökar - iofs inget konstigt med det. Men i samma takt ändras även mina preferenser, fantasierna omfattar mer och mer "udda" sex som jag egentligen tycker mest blir jobbigt. Jag fantiserar tex om sex med samma kön, sex med shemales osv. Kan fantisera om att se min partner idka djursex o liknande som jag inte behöver beskriva i detalj. men när jag är nyknullad o lugn är jag tillbaka i mina "normala" sexfantasier igen. Jag tycker det är jobbigt, jag driver liksom mer mot det extrema ju kåtare jag är.

Funkar andra så här också? Dvs att ju kåtare man blir desto mer udda sex går man igång på?

• Svar på tråden Sexuell frustration?
  • cii

Udda vet jag inte. Men visst svävar fantasierna iväg och blir grövre. Men fortfarande inte udda ;) haha

• Curi Ousity

skriver under på mycket liknande erfarenheter, ja.
    Dessutom är jag väldigt sugen på att leva ut allt det udda med andra, gärna mkt yngre tjejer ... :p

• HäckHäxan

Tror det är rätt normalt eller så är vi onormals. Men jag får också grövre fantasier när tiden går.

• Anonym (Claudia)

Jag har inte funderat på det, men det har du nog rätt i när jag tänker efter! Sen blir jag på otroligt dåligt humör och stingslig för minsta lilla med om det går för länge emellan..

• Anonym (pervot)
    Anonym (Claudia) skrev 2014-03-01 14:33:37 följande:
    Jag har inte funderat på det, men det har du nog rätt i när jag tänker efter! Sen blir jag på otroligt dåligt humör och stingslig för minsta lilla med om det går för länge emellan..
    Det där med att humöret påverkas skriver jag under på till 100%. Jag har upptäckt det speciellt senaste året när sexet varit bättre än på länge. Mina regelbundet återkommande "downperioder" är helt borta när sexet är bra. Och jag har slutat bry mig om en massa irrelevanta problem. Retar mig inte på småsaker eller att vädret är dåligt, rycker bara på axlarna åt det och känner mig varm och glad inombords. Blir bara trött av att lyssna på gnällspikar och är glad för att jag inte är som dom. Livet får en helt annan mening.
  • Anonym (Claudia)
    Anonym (pervot) skrev 2014-03-03 09:06:02 följande:
    Det där med att humöret påverkas skriver jag under på till 100%. Jag har upptäckt det speciellt senaste året när sexet varit bättre än på länge. Mina regelbundet återkommande "downperioder" är helt borta när sexet är bra. Och jag har slutat bry mig om en massa irrelevanta problem. Retar mig inte på småsaker eller att vädret är dåligt, rycker bara på axlarna åt det och känner mig varm och glad inombords. Blir bara trött av att lyssna på gnällspikar och är glad för att jag inte är som dom. Livet får en helt annan mening.
    Amen. Jag och maken var på skilsmässans brant och tittade ner, sen kom vi på att vi kunde ju ha sex istället... ;) Det är lite stökigt hemma, det kanske är jag som sätter på diskmaskinen flest gånger... Spelar ingen roll om jag blir grundligt genomknullad om kvällarna.. Och när man har gott om sex, så blir det mer närhet på andra tider med, vi gosar och myser och smeker och kysser varandra så blir vardagen lite mindre grå..
  • Kattpappa08
    Anonym (Claudia) skrev 2014-03-03 16:15:35 följande:
    Amen. Jag och maken var på skilsmässans brant och tittade ner, sen kom vi på att vi kunde ju ha sex istället... ;) Det är lite stökigt hemma, det kanske är jag som sätter på diskmaskinen flest gånger... Spelar ingen roll om jag blir grundligt genomknullad om kvällarna.. Och när man har gott om sex, så blir det mer närhet på andra tider med, vi gosar och myser och smeker och kysser varandra så blir vardagen lite mindre grå..
    Härligt att ni klarade av att vända från planer på skilsmässa till att sexa. Tyvärr tror jag att det är ovanligt att helt plötsligt "komma på" detta, men med terapi och långa samtal kan det fungera.    
  • Anonym (Jag)

Det sämmer då in på mig, har mycket grövre fantasier ju kåtare jag är/desto längre det har gått sen senast man hade sex. När jag sedan har haft sex, och blir glad och nöjd igen, kan jag nästan skämmas lite för mig själv över hur jag fantiserat..

• Jenna04

Det ligger en del i detta, även om mer "udda" fantasier kan komma till ytan utan att det gått någon längre tid. Tror nog alla har en del udda fantasier, om man nu ska kalla dom udda, lika bra att sluta bli förvånad och skämmas för sina egna och, eller andras fantasier.  Dom kanske försvinner eller tinar bort ju bättre sexliv man har, men ska dom ignoreras? Eller ska man sträva efter att uppfylla sina fantasier? så länge man håller sig inom lagliga  gränser?

Svar på tråden Sexuell frustration?