Hur mkt shoppar ni?
Tjo, så klart det är olika mkt olika månader men är lite nyfiken på hur ni andra tänker ang. shopping och hur ni spenderar?
Tycker att jag är en rätt ekonomisk person (får ut ca 19000 i månaden), inga skulder förutom huset och sparar ordentligt (2000 kr)varje månad och har alltid pengar kvar i slutet av månaden men nu denna månaden har jag börjat fundera på hur tusan jag tänker egentligen..
Har gått ner några kilo och precis kommit på vilken min "riktiga" bh-storlek är.. äntligen!! Så utan prut, jag har köpt fyra nya bhar, köpt kjol, två klänningar och två skjortor, linnen, nagellack, varit hos frissan och nu börjar det kännas som jag inte borde köpa mer för tillfället.. men ändå.. har ganska nya byxor men de har ju blivit lite hängiga över baken alltså går jag o kollar på nya, mindre o såå snygga och tänker det är ju lika bra att köpa två par på en gång.. och en ny väska vore ju trevligt också.. hihi. Helst NU!!!
Äh.. ville nog bara beklaga mig över mitt eget beteende lite.. verkar ju för tusan aldrig bli nöjd liksom.
Men berätta gärna hur ni tänker ang. shopping..