• Ullasalo

    Hjäääälp....

    Hej! Jag är i ett stort behov om hjälp, har varit tillsammans med min kille i ca 5 år.. Vi har dessutom två barn ihop kan jag tillägga! Just nu är vårat förhållande fruktansvärt dåligt, det har nog inte varit såhär dåligt någonsin. Jag vet inte vart jag har honom, för han behandlar mig som luft ibland känns det som.. Vi har inte sex, vi gör ingenting ihop nåmer, han säger aldrig att jag är vacker, (det har han gjort ca 2 ggr under dessa 5 år) ja listan kan göras lång.. Jo den som tar upp hans tid är hans "älskade dator"!! Så vi tittar aldrig på film tillsammans nåmer heller, eller jo.. EN gång i månaden, och sex kan man ju glömma.. Det finns inte i detta hus.. Han sitter hellre och runkar till en gammal p-rulle!! Tjooohooo, då känner man sig speciell.. Eller inte! Kan även tillägga att han har haft CAM-sex med andra tjejer, och jag har kommit på han ett flertal gånger.. Men såklart så förlät jag honom, sen har han även "flörtat" med andra tjejer på internet också.. Såå jaaa.. Jag vet inte vad jag ska göra, jag har frågat om han älskar mig.. - ibland har han sagt, när jag inte gnäller.. Vafan är det för svar?? Är det jag som är blind eller? Vist han är en jätte bra pappa åt våra barn, men även jag lär ju få må bra.. Jag har en kille som inte bryr sig om mig, men när jag går ut på krogen får jag höra av massa trevliga snubbar att jag är fin m.m.. Så ja, jag fattar inte vad som är felet? Är det jag som är problemet?! Har han tröttnat på mig? Eller är han sugen på andra? Vi pussas eller kramas knappt heller.. Jag vet inte vad jag ska göra :( han har sårat mig så fruktansvärt, men ändå älskar jag honom..


  • Svar på tråden Hjäääälp....
  • Ullasalo

    Jag såg att denna hamnade i kategori : adoption.. Men det blev såklart fel, är ny här.. Hittar inte så bra :(

Svar på tråden Hjäääälp....