TAKO barnvagn?
Är det någon som vet något om denna vagn? Är den säker?
Jag har försökt hitta tester på vagnen för att se hur kvaliteten på den är men jag finner inget.
Någon som har köpt den och har åsikter/synpunkter?
Är det någon som vet något om denna vagn? Är den säker?
Jag har försökt hitta tester på vagnen för att se hur kvaliteten på den är men jag finner inget.
Någon som har köpt den och har åsikter/synpunkter?
Vi hade en tako jumper 3 x 1 till sonen. Ett år senare var den redo för skroten, den står som sovvagn på dagis nu. Kommer inte använda den till bebis utan köpt en begagnad brio kombi, som känns mycket mer rejäl och stadigare.
Fjädringen blev fort utsliten och gnisslade.
Vi fick punka hela tiden, en gång sprack hela däcket, dessutom är den väldigt svår att pumpa, lätt att ventilen går sönder.
Korgen under är helt värdelös, man kommer inte åt att lägga i något. Vet inte om den är ändrad i modellen.
Liggdelen har vassa piggar på sidorna, det är de som man sätter fast den med på chassit. Jag hade konstant blåmärken på smalbenen av dessa piggar. Vi valde vagnen för de skulle vara smidigt att bära hela liggdelen upp till lägenheten.
Jag skulle säga att man får vad man betalar för, en billig vagn är en billig vagn
Beställde den en gång med fick den aldrig. Så om du har tänkt beställa den från dinbarnvagn.se så varnar jag dig, låt bli.