• man36

fleshlight

Skulle vilja ha ärliga svar från någon som faktiskt använt en fleshligt, är dom sköna, liknar det en riktig som det ofta skrivs? Är dom värda pengarna? Har hittat en för 599:- som lockar men skulle vilja höra era erfarenheter först dildoonline.se/sexleksaker-killar/fleshlight

sexleksaker-fleshligt
  • Svar på tråden fleshlight
  • Anonym (Instämmer)

Håller med helt, Fleshlight orginal är bäst. Skön känsla som nästan känns som äkta vara. Om man inte bryr sig om just hur mynningen ser ut kan man ju hitta orginal från 400kr i vissa butiker. typ dessa:

box2you.se/index.php&sort=p.price&order=ASC&search=fleshlight

• Anonym (sköönt)
    man36 skrev 2014-02-09 22:42:49 följande:
    Skulle vilja ha ärliga svar från någon som faktiskt använt en fleshligt, är dom sköna, liknar det en riktig som det ofta skrivs? Är dom värda pengarna? Har hittat en för 599:- som lockar men skulle vilja höra era erfarenheter först dildoonline.se/sexleksaker-killar/fleshlight
    Hej sköönt här som säger att det är väldigt sköönt med fleshlights Tungan ute
    Den gnäller inte - som tjejer så ofta gör;)  Och nästan lika skön:))

• Mycket reklam

Här var det väldigt många som försöker göra reklam för sig själva och skapa inlänkar...
    Ett tips: alla länkar på familjelivs forum är nofollow, så skulle rekommendera att ni försöker hitta något annat ställe att lägga länkar ifrån =)

• Gurkan1000

Jag har haft en fleshlight men slängt den. Jag verkar vara ganska ensam om att tycka att den inte var så fantastisk. Jag tycker inte den stimulerade kuken så mycket och det berodde nog på att jag hade en fleshlight med slät insida. Om jag skulle köpa någon ny fleshlight i framtiden så kommer jag att välja en med oregelbunden insida så det blir lite stimulans.

• Anonym (Sugen på sug)
    Anonym (sköönt) skrev 2014-02-15 00:49:48 följande:
    Hej sköönt här som säger att det är väldigt sköönt med fleshlights Tungan ute
    Den gnäller inte - som tjejer så ofta gör;)  Och nästan lika skön:))

haha härligt att få göra helt som man vill i bland, utan gnällTyst
  • Anonym (tjej 23)
    Anonym (Sugen på sug) skrev 2014-02-27 13:44:42 följande:
    haha härligt att få göra helt som man vill i bland, utan gnäll

Det får du göra med vissa tjejer också.. :)
  • Anonym (Mm)

Köpte en till min kille. Han säger att han tycker att känslan av att knulla fleshlighten är läskigt lik känslan av att knulla en tjej. Men att man ändå vet att det är en leksak blir en liten turn off. Men största anledningen till att den inte används är för att den är omständigt att göra ren.

• The1andonly

Hade en också och den blev dåligt använd för att den är jobbig att rengöra. Enormt skön, inte många tag behövs. Det som felar om man jämför med en riktig är nog att värmen saknas :)

Kommunikation är svaret!
  • Anonym (flesch)

Min fleschlight har jag fått av min omtänksamma fru. Den är räfflad på insidan och är väldigt skön.Vet inte var hon köpte den. På nätet tror jag. Som nån skrev kan den vara lite kall i början. Jag spolar varmvatten i den en stund om jag vill slippa det kalla. Jag tycker inte den är särskilt svår att rengöra. Men använd inte siliconbaserat glidmedel. Det kan förstöra det mjuka gummit i fleschlighten!
    Fast som äkta vara kan det förstås aldrig bli.

• Anonym (Utråkad)

Va själv nyfiken beställde hem en men ärligt efter 5 gånger tröttnar man som fan . Så är väl den glada typen som har olika k k,n och föredrar riktigt sex . Så testa men inget du kommer syssla med dagligen

• Anonym (storkovran)

Vilka fantasipriser för en sådan enkel manick. De som uppfann och tillverkar sexleksaker måtte tjäna riktigt grova pengar. Bättre affärsidé får man leta efter. 

Billigare än köpesex dock. 

• Livsnjutaren38
    Anonym (tjej 23) skrev 2014-02-27 13:52:51 följande:

Det får du göra med vissa tjejer också.. :)

Utveckla gärna det där :)
  • Anonym (Tröttnade)

Jag hade en fleshlight som jag till en början var väldigt nöjd med. Men efter någon månad och inte överdrivet mycket användande så slängde jag den. Känslan var helt okej/skön men långt ifrån som på riktigt men lite bättre än att runka själv. Själva proceduren men uppvärmning och sedan rengöring och torkning gjorde att jag inte orkade med den.

Svar på tråden fleshlight