hur beter sig en man som älskar / är kär ?
vill veta om han jag ligger med har känslor för mig eller "bara" vill knulla... vilka tecken utmärker en man som har sex med känslor? långt förspel, mycket fokus på kvinnan och hennes njutning..?
vill veta om han jag ligger med har känslor för mig eller "bara" vill knulla... vilka tecken utmärker en man som har sex med känslor? långt förspel, mycket fokus på kvinnan och hennes njutning..?
Om han vill göra annat med dig än bara sex. Men jag tror du märker om han är "kär" eller inte. Det känner man på sig bara....
Skulle säga om han bryr sig om dig och allt annat än just sex.
Jag skulle säga att en mans beteende i sängen inte avslöjar om han har sex med känslor eller om han bara är mån om att vara en bra sexpartner. Det är beteendet utanför sexsituationen som kan säga något om hans känslor.
Jag skulle fråga.
Men du kanske inte vill göra det gör enkelt? :)
Såvida han inte går in för att dölja det så märker man väl sånt ganska väl? Om inte så kan man alltid fråga..
Sex har inget med att vara kär, då vill de göra allt tillsammans
Tittar mycket i ögonen, drar ut på det ibland, mycket mys efteråt, har en speciell blick, vill göra andra saker än bara sex, frågar mycket och är intresserad av dig som person...