Ger ni er partner något på Alla hjärtans dag?
Köper ni presenter, blommor eller lagar ni " bara" en god middag? Eller firar ni inte alls kanske?
Köper ni presenter, blommor eller lagar ni " bara" en god middag? Eller firar ni inte alls kanske?
En kartong med dessa rysansvärda sega geléhallon
Har ingen partner men har träffat en kille i ett par veckor nu... Vi ska laga mat ihop och ha myskväll, jag tänkte även köpa något litet som en påse te, lite chokladpraliner och kanske någon fjantigt söt liten nalle :)
Jag föreslog att vi inte skulle köpa något åt varandra, men det gillade inte snubben, så nu är det nog inköpt en present iaf.
Jag är hyfsat nykär så för en gångs skull känner jag för att ge något.
Min H ska få ett enkel kort samt en god middag + efterrätt.
Jag ska laga en riktigt god trerätters =).
Han gav mig en läsplatta i förskott.
(Jag höll på att titta på läsplattor på nätet och han har sånt dåligt pokerface haha).
Köper ett kort och godis till min älskling. Av honom brukar jag få kort, godis, nallar, blommor. Är han ledig så brukar vi gå ut och äta på restaurang men vi firar mest för att vår årsdag är vid alla hjärtans dag. I år firar vi 6 år tillsammans men vi får vänta tills nästa vecka med att gå ut och äta på restaurang för han jobbar hela veckan.
Vi har aldrig köpt nåt hittills så jag tvivlar starkt på att nån av oss kommer göra det i år.
Vi ska ut och äta ihop i morgon sedan någon finare middag hemma på fredagen och kolla på film.
Ja. Tycker nästan de är självklart att man köper nått litet iaf, eller gör nått mysigt. Till min älskade har jag gjort "kärleks kuponger" och köpt en pyjamas, då han alltid velat ha en haha.. Och köpt choklad, o har tänkt mig kanske nått bubbel?
O han vet jag har bokat denna helgen på ett spahotell för oss, (expert på att snoka så det har jag listat ut;))
Ja, jag hittade något litet att ge honom. Sedan ska vi laga middag tillsammans och mysa med champagne och jordgubbar (om jag hittar färska i affären, brukar komma lagom till den 14e).