• madameandersson

Karolin Servis från Hackefors!

Hej!
    Jag hoppas att jag placerat denna i rätt kategori nu, annars så ber jag om ursäkt!
    Jag söker med ljust och lykta efter ALL porslin i serien "Karolin" från Hackefors och undrar nu om det är någon som har något till salu? 

Detta vore guld värt då min mormor började samla åt mig när jag var mindre men sen när man vart tonåring så sket man i att fortsätta, vilket jag ångrar väldigt mycket idag!

Så om du har något, minsta lilla assiett eller serveringsfat eller liknande, snälla inboxa mig!

Ha en fortsatt bra dag!  

Kram Nikki

• Svar på tråden Karolin Servis från Hackefors!
  • Jag är bara jag

Vi har nästan hela servisen,men den är tyvärr inte till salu. Maken och sen vi båda har fått från mamma/svärmor under många,många år. Inget man ger till pojkar/män egentligen,men så gjorde hon! Mitt tips är blocket och tradera och loppisar. Fanns massor när jag googlade. Glad

• madameandersson

Vad kul för er! ☺️ *lite avis* Jag googlar i princip hela tiden men hittar knappt något😔 Dock har jag fått tag i en skål nu och har budat på en annan, men annars är det ganska tomt när jag letar :-/

• Jag är bara jag

Lycka till i letandet! Jag samlar på en gammal servis som jag bara ytterst sällan,men dock ibland hittar på loppis och då är glädjen total. Solig

• Miew

Jag har en del till salu . Jag gav upp på att samla när de slutade med den så nu försöker jag sälja det

Vad är du ute efter?

• madameandersson

Jag total älskar loppisarDrömmer (var igår runt på 3 olika och fyndade massor! Dock inget porslin) 

Miew: Jag är ute efter i princip allt! Kan vi höras av via inbox? Glad

• Audhild01

Lite OT, men det är ett otyg detta, att de lägger ner serviserna utan förvarning... eller börjar utesluta vissa delar utan förvarning... Tycker de borde ge kunderna som samlar längre tid på sig att köpa klart de delar de vill ha.

• Lenas
    Hej Jag har delar av detta porslin. 5 Koppar med fat 150 kr st- 11 tallrickar platta 150 St 1 Djup tallrik 150 St Eller alla för 1600 KR, MVH Lena 
Svar på tråden Karolin Servis från Hackefors!