• RockNRollMamma

operera bort leverfläck

Skulle vilja veta va det kostar att ta bort leverfläckar?

• Svar på tråden operera bort leverfläck
  • ThaGirl

För mej gick det på 300 kr. Tog bort 2 en gång o andra gången tog jag bort 3. 

Jag har en snäll sida...Och en elak sida....Gissa vilken som är för idag... )=D
  • RockNRollMamma

Vart vänder man sej då? Är det vårdcentralen då? Har nämligen en på kinden som ja vill ha bort Hur går de till väga då för att operera bort det?

• solskina

Man vänder sig till VC där plockade jag bort flera på ryggen. Men i ansiktet blir du troligen remitterad till hud. Det är så mycket muskulatur i ansiktet. Min syster har gjort en sådan sväng.

• Lady Gaga

Dom rekommenderar väl att man helst inte ska ta bort leverfläckar av kosmetiska skäl som sitter i ansiktet. Det kan bli fula ärr.

Silence! I KEEL you!
  • Lady Gaga
    Lady Gaga skrev 2014-02-12 18:33:57 följande:
    Dom rekommenderar väl att man helst inte ska ta bort leverfläckar av kosmetiska skäl som sitter i ansiktet. Det kan bli fula ärr.
    iaf sa Citykirurgen det.
    Silence! I KEEL you!
  • Lexikon

I ansiktet bör man välja en plastikkirurg. (Har tagit bort tre själv, suturteknik gör jätteskillnad jämfört med de jag tagit bort på ryggen på vårdcentral/hud).

Inför förlossningsfrihet i HELA Sverige! www.facebook.com/&ref=ts
  • RockNRollMamma

Tack för alla svar nu vet ja lite iaf :) Å denna leverfläck är inte platt heller den är en sån som man lätt kan störa sej på i ansiktet...

Svar på tråden operera bort leverfläck