• MLp

blödning 4 dagar innan bim!!??

Hej. Jag har en regelbunden mens som ska komma den 15e varje månad, den kan komma lite senare än den 15 men det har den inte gjort på 6månader. igår 11 februari, så vaknade jag 03,20, då gick jag på toa för att kissa och blödde lite, tog på en binda och tänkte inte mer på det. det har blödit sen igår. Men sen slog det mig att jag inte ska ha mens fören om 4 dagar.. mensen är i te såhär liten utan ska ju normslt blöda mer isåfall,, det kommer inget när jag kissar (kanske bara ibland), Sen kommer det på pappret. Det var ljusrött blod igår den 11e, idag har det blivit röd färgat. Det kommer inte lika mycket längre och jag vet inte vad detta kan vara.. har aldrig haft mens innan beräknad dag, bara efter isåfall.. Finns det någon som kanske vet eller har varit mefom samma?? jag var i stan med några kompisar och när vi gick så kändes det som att det strålade lite lätt från ljumsken och upp mot revbenen så jag stannade till. Det känns som lite 'dragningar' eller vad jag ska säga, runt livmoder, äggstockarna, samt ryggslutet på höger sida. Nu i skrivande stund (ligger på rygg i sängen) så strålade det till från ljumsken upp till äggstocken känns det som (vänster sida). när jag har mens så har jag oftast alltid mensvärk men vet inte vad detta kan vara.. hjälp??,,någon?? -vet man kan göra ett test men tror det är lite för tidigt ännu..blödningen har nu avtagit men kommer bara på pappret , små kramper som kommer och går runt äggstockarna samt livmodern men inget som göt ont men man känner det..

Svar på tråden blödning 4 dagar innan bim!!??