Anonym (cc) skrev 2014-02-12 19:24:48 följande:
Absolut, armhävningar, situps, squats, plankan med mera.. bara att söka på "träna hemma" barnen använder jag som vikter. Har även fixat en stång jag har i en dörröppning så att jag kan köra pushups.
Sen går/springer jag mycket, bara att stoppa ner barnet i vagnen om man kan.
Använda lekparken kan man göra också, bara låta barnet leka för fulla muggar.
Det är ALDRIG omöjligt att träna hemma. Bara att dra fram en stol.
Hm, en sådan där skivstång, är de svåra att sätta upp? Bor ju i hyreslgh så vore ju dumt om något gick sönder eller så hehe :P
Jag går mycket då sonen är hos sin pappa, dock är han bara där varannan helg, sedan är han för gammal för att sitta i vagn.
Nä, jag vet att det inte är helt omöjligt direkt, men väldigt svårt.. Då sonen tar all kraft och ska ha all uppmärksamhet Hela tiden, speciellt nu då han kommit in i någon period och är som en liten svans ;)
Jag får inte den rätta motivationen hemma, har försökt med olika saker men blir aldrig att jag fortsätter med det för det blir alltid massa "jag ska bara"..
Behöver få igång motivationen ordentligt och sedan se till att den finns kvar, sedan hitta något som jag verkligen känner att det här klarar jag, något som inte är allt för svårt för en nybörjare...