Finns det nån duktig läkare här som är kunnig inom smärta??! Jag orkar inte längre!
Jag undrar om det finns nån kunnig läkare eller annan kunnig sjukpersonal som kanske kan klura ut vad som är fel på mig!! Jag har sen snart 2 månader haft sånna extrema och konstiga smärtor! Det började med ont i korsryggen, kändes stundvis som ryggen skulle gå AV!! Sen fick jag jätte ont efter vanlig gynundersökning i just ryggen, kändes som extrem extrem mensvärk i ländryggen, ner i båda benen, insidan låren och ljumskarna och i nedre delen av magen! Jag har gjort gynekologiska undersökningar och inget visar att smärtan kommer därifrån! Jag har gjort en MR över ryggen och bäcken men inget konstigt syns. Jag har vart hos sjukgymnast och efter jag gick därifrån och gjort massa olika övningar och tester åt olika håll och olika positioner så hade jag sån fruktansvärt värk i hela nedre delen av kroppen, som förlossningsvärkar ungefär! Hon trodde jag hade ett stort centralt diskbråck vilket MR bekräftar att det inte är!! Nu sitter jag här och jag står inte ut med smärtan längre. Förut var de som värst på kvällen och morgonen men nu sitter smärtan i hela tiden och blivit mer smärtsam och intensivare!! Jag vet inte hur jag ska göra nu?! Vad är det som är fel ?! Igår hade jag jätte ont i underlivet också?! Hör allt detta ihop? Och var kommer det ifrån och HUR kan det vara sån utspridd smärta och knappt att starka värktabletter hjälper!! Jag orkar inte med detta längre!!!