• Anonym (Arg)

    Jag är bara han knullpåse!!!!!!!

    Om 2 månader fyller vi 4år som gifta. Jag älskade denna idiot från dag ett, han är mitt allt!!!! I början var det mer eller mindre frid och fröjd, fina semestrar och mycket kärlek. Men sexan vi fick barnet har bara AAALTING siktet sig!!!!! Han tittar ner mig, han nedvärderar mig, han kallar mig för det ena och det andra och kommer med VILLKOR som jag MÅSTE följa och gå med på!!!! När jag vägrar och säger ifrån han börjar hota mig juridisk men också fysiskt att han kommer att slå ut alla tänderna på mig och slänga ut mig ur lägenheten!!!!!!! Jag är med denna idiot pga av vår dotter!!!!!! Han vill "ersätta" mig med en nanny och han få mig att känna att han behöver inte mig, jag är bara hans knullpåse...... Jag har INGET värde!!!!!!! Mina åsikter och känslor är FEL Och OVIKTIGA!!!!!!!!!Jag så jäääääkla trött på denna missfoster !!!!!!!!!!men vågar inte lämna pga av dottern som har inte ens fyllt ett år!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Svar på tråden Jag är bara han knullpåse!!!!!!!
  • rosyposy

    Bra att du inser att du måste lämna honom!

    Men varför vågar du inte på grund av din dotter?

  • Anonym (x)

    givetvis måste du lämna. vadå för dotterns skull? Tror du hon har nån glädje av en sån pappa? Ska hon växa upp och se att det är så man ska bli behandlad av sin partner? 

    Sök hjälp så att du kan ta dig därifrån INNAN han har gjort allvar av hoten om att slå ut tänderna på dig. Om en person ens kan uttala såna saker, var säker på att han också kan göra det på riktigt

  • La Lola

    Vad då? Vågar inte för dotterns skull?
    misshandlar han henne också?


    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Anonym (Arg)

    Nej! Min man misshandlar inte dottern!!!! Man han misshandlar mig psykotiskt !!!!!!!!!!!!!! Jag kan inte bo utan henne!!!! Jag MÅSTE bo med henne för att skydde henne från han KORKADE idéer och ansvarslöshet!!!!!! Han vill t.ex att grannar ska barnvakta henne, grannar som vi har träffat bara 2ggr !!!!!! Jag kan inte bo isär från henne och han säger om jag inte följer med honom så kommer han att skaffa familj med någon annan kvinna eftersom jag är en infertil subba!!!!!! (Vi fick vår dotter via konstgjord befruktning). Han VILL HA uppskattning för allt han gör, och kräver det!!!!!! Jag pallar INTE MER!!!!!!!! Jag får utbrott framför dottern och gråter flod och han visar INGEN emapti:( eller ångest!!

  • Furstinna

    Det är din skyldighet gentemot dottern att ta dig ut det här! Ta hjälp av polis, kvinnojour

  • La Lola
    Anonym (Arg) skrev 2014-02-13 10:51:12 följande:
    Nej! Min man misshandlar inte dottern!!!! Man han misshandlar mig psykotiskt !!!!!!!!!!!!!! Jag kan inte bo utan henne!!!! Jag MÅSTE bo med henne för att skydde henne från han KORKADE idéer och ansvarslöshet!!!!!! Han vill t.ex att grannar ska barnvakta henne, grannar som vi har träffat bara 2ggr !!!!!! Jag kan inte bo isär från henne och han säger om jag inte följer med honom så kommer han att skaffa familj med någon annan kvinna eftersom jag är en infertil subba!!!!!! (Vi fick vår dotter via konstgjord befruktning). Han VILL HA uppskattning för allt han gör, och kräver det!!!!!! Jag pallar INTE MER!!!!!!!! Jag får utbrott framför dottern och gråter flod och han visar INGEN emapti:( eller ångest!!
    Men varför skulle dottern bara bor hos honom tror du?
    Bor ni inte i Sverige?
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Lena

    Spela in allt han säger och ta dig därifrån med dottern. Han hotar dig med att ta henne för att ge sig total makt över henne. Han kommer aldrig få henne på heltid om du inte dör och det är bara en tidsfråga innan han övergår till våld och tillslut dödar dig.

  • Anonym (Arg)

    Han har börjat gå över till Vålådalen och har fått blåmärken på överarmen av han!!!!


    Lena skrev 2014-02-13 11:00:46 följande:
    Spela in allt han säger och ta dig därifrån med dottern. Han hotar dig med att ta henne för att ge sig total makt över henne. Han kommer aldrig få henne på heltid om du inte dör och det är bara en tidsfråga innan han övergår till våld och tillslut dödar dig.

Svar på tråden Jag är bara han knullpåse!!!!!!!