Bästa dramat på Netflix?
Ska se ett drama ikväll på Netflix. Vill gärna ha tips på riktigt bra filmer!
Tack!
Ska se ett drama ikväll på Netflix. Vill gärna ha tips på riktigt bra filmer!
Tack!
Jag tycker serien lie to me är grym :)
inte helt säker att den finns på netflix (kan inte kolla då jag avaktiverat mitt konto), men om det är så vill jag rekommendera The worlds fastest Indian, eller Citronträd och motorolja som den heter på svenska.
Ett verklighetsbaserat drama om Burt Munroe och hans väg mot Bonneville Salt Flats.
Orange is the new black (men det är en serie).
Asbra!
A beautiful mind
My namne is Khan
The lucky one
Safe heaven
Är några av alla underbara dramafilmer jag kommer på nu.. men antar att du även sett Forrest gump och The grean mile? så skrev inte med dom, annars är det högtid att göra det nu
green*
Hej och tack! Tänkte inte påbörja någon serie så det är film jag är ute efter.
My name is Khan och The lucky one har jag inte sett (Gump och Green Mile har jag sett) och Fastest Indian och Safe Haven finns inte på Netflix.
Får se vad det blir..
Tack igen
Nawals Hemlighet har jag bestämt att jag skall se till helgen. den har fått bra kritik.
Om den finns på svenska netflix så är den danska "anklaget" otroligt givande.
A beautiful mind är riktigt bra också.. har du inte sett den så se den någon dag. Den är verklighetsbaserad, handlar om John Nars som vann nobellpriset :)
Cinderella man är också bra. (Nu när Russell Crowe kom upp )
Beautiful mind har jag sett. Tänkte se Nawalfilmen men maken kom hem tidigare än planerat (var ute med jobbet) så vi fortsatte att kolla på Supernatural istället Sparar tipsen till nästa gång jag är solo!
Dear john
Silver ligning playbook är helt fenomenal!