• SolblommaSthlm

Iphone och facebook

Jag har två konton på facebook, dels min personliga profil som jag använder för mina vänner, dels en annan profil som jag endast använder i ett "byte-av-grejor grupp" jag är med i. Om jag går in via facebook appen så hamnar jag, naturligtvis på min personliga sida då det var den jag hade först och kopplade allt till. Jag fick rådet i gruppen jag är med i att jag,då jag vill logga in på den andra sidan, ska göra det via webläsaren (Safari) i min Iphone. Men, det funkar inte heller! Jag blir även då automatiskt inloggad på min personliga sida och hittar inte var jag ev. skulle kunna logga ut från den.

Hm...sedan har jag en undran när det gäller bilder/foton. Jag har tagit några foton som ser helt ok ut i min Iphone, de ser även ok ut när jag skickat dem till min hotmail och sparat ner dem på datorn. Men! Då jag sedan laddar upp dem på bytessidan så är de oskarpa (ser nästan "gammaldags" ut). Varför blir det så här? Min tanke var att om jag kunde logga in på min bytessida via min Iphone så skulle jag kunna skicka bilderna direkt till min bytessida.

• Svar på tråden Iphone och facebook
  • Mia118

När du är inne på fb via safari så går du allra längst ner i menyn på vänster sida. Där finns logga ut knappen. Fotona vet jag inget om tyvärr. :)

• SolblommaSthlm
    Mia118 skrev 2014-02-13 20:02:12 följande:
    När du är inne på fb via safari så går du allra längst ner i menyn på vänster sida. Där finns logga ut knappen. Fotona vet jag inget om tyvärr. :)
    Tack så jättemycket Solig
Svar på tråden Iphone och facebook