• Anonym (Peter58Js)

Vad köpa för blommor på alla hjärtans dag?

Imorgon är det ju alla hjärtans dag och jag har träffat en tjej i ett par månader nu men vi är inte ihop.
    Hursomhelst så tänkte jag köpa blommor imorgon men vad ska man välja för blommor? Måste det vara rosor eller funkar det med tex tulpaner också?

Hon har haft massor av tulpaner i en vas som börjar se fula ut så nya såna i samma färger kanske skulle passa? Om det nu inte är meningen att det ska vara just rosor...

• Svar på tråden Vad köpa för blommor på alla hjärtans dag?
  • NoOx

Köp plast blommor, så kan du ha dom nästa år oxå.

I might go fully retard and derp ur azz, just for Ze LULZ
  • Orkide

Röda rosor om du gillar henne som flickvänsmaterial. Tulpaner om du ser henne som vän.

Så tänker jag i alla fall

• Emmalinnéa

Jag skulle säga rosor, tulpaner är ju vardagsblommor som alla har på borde nu när våren närmar sig.
    Hoppas min man kommer hem med rosor i färger som passar vårat hem, antingen mörkröda  eller bleka rosa rosor och ett personlig kort

• La Lola

Jag hade blivit jätteglad för tulpaner!

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Loveje

Om hon inte har någon specifik favoritblomma som du vet om så satsa på rosor! :)

• Mli 014

Min favoritfärg är gul. Och jag blir mer glad om mina vänner och min partner väljer nåt gult, än vilken sorts blomma.

men det är jag det.

• Ms H

Tulpaner i arrangerad bukett är bättre än några rosor (i ickearrangerad bukett). Tulpaner från Ica med plast på kan du ge henne en vanlig dag.

Svar på tråden Vad köpa för blommor på alla hjärtans dag?