• Sundri

Förslag till spa-kalas mottages!

Min dotter har precis fyllt 8år och vill ha ett spakalas för sina kompisar och jag har total idétorka... Någon som har nåt förslag på vad man kan hitta på?
    Måla naglarna och ha gurka på ögonen vill hon ha;) Men klarar jag att måla naglarna på alla, servera fika osv är ju tveksamt så har ni några förslag?

Tack på förhand!

• Svar på tråden Förslag till spa-kalas mottages!
  • Sundri

Jaaa, såklart, det blir ju supermysigt! Tack!!!

Har du nåt förslag på hur man skulle göra det? Ska man ta typ hinkar till alla då?

Fotbad är ju toppen med tanke på allergier också!

• Björkar1

Jag hade haft baljor eller hinkar till alla och ett gäng fotfilar, fotsalt och någon neutral skön fotkräm. Några tåspridare och lack så kan dom måla varandras naglar. Medans dom sitter med fötterna i blöt kan dom få varma fuktiga handdukar i ansiktet och gurkskivor på ögonen.

• Björkar1

Givetvis serveras fräscht fika ex. i form smoothies, grönsaksstavar med dipp, choklad doppad frukt. Välkomstdrinkar i form av virgin mimosas ( dvs apelsinjuice och cider). Spela musik som sätter stämningen, kanske göra ett yoga pass? Tror ni kommer att få till ett kanon kalas!

• Sundri

Men åh, nu fick jag precis den igångköraren jag behövde!! Tusen tack snälla du! Om den finns fler förslag så tar jag gärna emot!

Nu blir alltså upplägget;

Välkomstdrink med mysig musik, grönsaker m dipp, grissini, salta pinnar

Öppna presenter

Avslappnande pass med stretch osv (jag är danslärare så detta var enkelt ordnat;)

Fotbad, handukar t ansiketet o gurka på ögonen

Fika m smoothies, juice och cupcakes

Måla varandras naglar, ha på musik med lite mer puls Lär ju ha det sist eftersom det kommer stinka

Ev lite disco och dansstopp för att komma igång innan man går hem

Vilket Toppenkalas säger dottern

Svar på tråden Förslag till spa-kalas mottages!