Hade sex med chefen, på måndag får jag sparken..?
Hejsan!
Är en tjej på 19 som började på mitt första jobb för ca 3 månader sedan! I helgen var vi ute på after work och det var första gången någonsin jag var det. Det var kul och nästan alla var med och även våran chef. Vi var och bowlade och sedan skulle vi gå ut. Alla följde inte med så vi var kanske 8 som gick. Vi drack lite och dansade. Dansade en del med chefen för vi har alltid kommit bra överens. Vi pratade en hel del och det var väldigt skoj och trevligt att lära känna honom mer.
Sen skulle vi iallafall åka hem och vi var 3 som delade på en taxi. Jag, chefen och en annan tjej från jobbet. jag skulle iallafall av först var det tänkt, eftersom jag bor närmast. Min chef sa då att han skulle följa mig till dörren och han gick också ut. Tänkte inte så mycket på det just då. Jag bjöd iallafall in honom och vi fortsatte att prata och sedan hade vi även sex. Han åkte sedan hem på morgonen.
När jag kom till jobbet i måndags så var det inte en bra stämning. Vi har liksom två avdelningar och på den avdelning där jag sitter så var det inga konstigheter. Vi har måndagsmöte och då märker jag av stämningen. Det finns en tjej som har ganska god kontakt med vår chef och har sett att dom umgåtts en del på jobbet men har inte trott att dom varit mer än vänner och kollegor liksom. Finns ju många som är goda vänner med chefen. Men den tjejen iallafall, hon glodde bara på mig under mötet och sa inget som hon i vanliga fall har gjort. Hon hämtade kaffe till alla som satt där utom mig.
När jag sedan gick tillbaka till min avdelning kom den här tjejen som vi tog sällskap med i taxin fram till mig och sa: ''Du vet att du kommer få sparken va? Han lyssnar på henne. Ha en bra dag!'' Så gick hon. Dessa två tjejer är kompisar och jag antar att hon har ''skvallrat'' om att vi gick av ihop.
Jag har inte träffat någon av dessa i veckan. Har hållit mig på min avdelning. Idag skulle vi haft fredagsmöte men jag sjukanmälde mig idag för jag orkar inte gå dit och känna blickar och att folk ska vara taskiga! Fick även ett sms vid 0800 som det stod att en person ville ha ett möte med mig på måndag. Kan jag få sparken nu??
Visste jag att hon var intresserad av honom så hade jag aldrig gjort det! Jag visste inte det!