• Grazzy

Skönhetstävlingar för små barn!

Jag förstår allvarligt talat inte meningen med USA's skönhetstävlingar för små barn! Det är hemskt... Barnen gråter och sminkas till dockor och mammorna hånar andras barn och är mer tävlingsinriktade än barnen. Varför undrar jag?! Varför utsätta sina barn och säga att dom "älskar det". Frågan är, vad tycker ni om dessa skönhetstävlingar? Skulle ni göra såhär mot era döttrar?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-14 12:07
    Ska inte mammor stötta sina barn och säga dom är fina oavsett utseende? Detta ger ju bara ännu mera utseendes fixering!

• Svar på tråden Skönhetstävlingar för små barn!
  • Queen B

Håller med du, det är idioti.

Ever heard of a Troll? That would be ME ;)
  • Aimee68

Håller med jag med! Helt jävla sjukt!!

Att älska sig själv är början till en livslång kärlekshistoria...
  • Emma 117

Såg ett avsnitt där ena ungen fick energidryck och Coca-Cola i nappflaskan eftersom hon va för trött, dom hade dessutom en jäkla massa godis dom tryckte i ungen som inte va mer än 2. Jag tycker det är hemskt!

Den som söker ensamheten känner sig kanske minst ensam där.
  • Queen B

Godiset är väl detminsta bekymmret kan väl jag tycka om du förstår vad jag menar.

Ever heard of a Troll? That would be ME ;)
  • Queenie70

Äckligt. Idag såg jag fyraåringar som uppträdde med både höfthållare och löständer. Jag tycker på fullaste allvar att dessa föräldrar borde få barnen omhändertagna och tvångssteriliseras.

• Grazzy
    Emma 117 skrev 2014-02-14 13:02:26 följande:
    Såg ett avsnitt där ena ungen fick energidryck och Coca-Cola i nappflaskan eftersom hon va för trött, dom hade dessutom en jäkla massa godis dom tryckte i ungen som inte va mer än 2. Jag tycker det är hemskt!
     Den som söker ensamheten känner sig kanske minst ensam där.

Nej?? :O men vad hemskt! Fattar inte vad det är för fel på (oftast) mammorna där borta! Jag menar, här i Sverige skulle det väl knappast falla någon in att starta något sånt här, hoppas jag inte iallafall! Helt fel att använda sina barn för tävlingar som morsorna själva kan ta och ställa upp i själva om dom tycker det är så himla kul. Sen när dom frågar om barnen tycker det här är kul så tycker dom ju oftast inte det! Kan inte barn få vara barn så länge det går? Varför sminka upp en två-tre åring och förstöra så mycket? :(
  • dessan59

Ja, nu får inte barnen vara små och oskyldiga längre! det är för jäkligt!!!

Svar på tråden Skönhetstävlingar för små barn!