• Anonym (äcklig)

Kemtvätt av bäddmadrass, kostnad

Ja vad kan det kosta att kemtvätta en bäddmadrass i stl 180x200 cm samt 5 cm tjock? Har lite dåligt med pengar, eller snarare sparar pengar så jag vill komma undan så billigt som möjligt därför vill jag kolla kemtvätt gentemot att köp ny

Madrassen har legat i en källare och behöver tvättas. (På riktigt, inget  så där med bikarbonat och sånt)

• Svar på tråden Kemtvätt av bäddmadrass, kostnad
  • Anonym (h)

Måste den kemtvättas? Jag tvättade vår i duschen, lite krångligt, men det gick! 

• Anonym (äcklig)
    Anonym (h) skrev 2014-02-14 14:39:09 följande:
    Måste den kemtvättas? Jag tvättade vår i duschen, lite krångligt, men det gick! 
    Jag orkar inte det   Den är så stor och bänglig och jag har ingenstans att låta den hänga och torka.
  • Anonym (kjh)

Finns ett bra sätt att få svar: Ring upp några olika kemtvättar i närheten och fråga.

• Anonym (äcklig)
    Anonym (kjh) skrev 2014-02-14 14:44:28 följande:
    Finns ett bra sätt att få svar: Ring upp några olika kemtvättar i närheten och fråga.
    Finns en, de har stängt idag sa de på tfnsvararen Ingen idé att ringa någon annan då det är långt till närmsta ort härifrån sett. Iofs, jag vill ju bara ha en riktlinje på vad det kan kosta.. Borde väl vara rätt lika överallt?
Svar på tråden Kemtvätt av bäddmadrass, kostnad