• Patio

husprogram!!!

Detta är några av mina absoluta favoritprogram: "Husdrömmar" (SVT1) "En plats på landet" (TV8) "En plats i solen" (TV8) "En plats i solen - sommarsol" (TV8) "En plats i solen - borta eller hemma bäst?" (TV8) "Äntligen hemma" (TV4) "Roomservice" (Kanal5) "Trädgårdskampen" (SVT1) (Skrivet från mobil, sorry!). NÅGON SOM HAR TIPS PÅ FLER, LIKNANDE PROGRAM? Tacksam för svar! Mvh.

• Svar på tråden husprogram!!!
  • Ful Anka

Jo det var mina favvo program också tills jag köpte ett hus...

Du har väl inte missat: "Grand Design"(9an) eller "Restoration man" (9:an? "Property Ladder" (8:an) var bäst tyckte jag när det begav sig.

• Patio
    Ful Anka skrev 2014-02-14 16:19:14 följande:
    Jo det var mina favvo program också tills jag köpte ett hus... Du har väl inte missat: "Grand Design"(9an) eller "Restoration man" (9:an? "Property Ladder" (8:an) var bäst tyckte jag när det begav sig.

Jag har relativt nyligen köpt ett BR-radhus och är väldigt nöjd med mitt boende! :) Jag har dock alltid älskat hus och trädgård, och tycker att det är underbart att kunna "gå" på husvisningar genom TV'n i t ex England, Spanien, Frankrike och Italien. ;) Det nya programmet, "Husdrömmar", på SVT, innehåller ju dessutom så mycket mer än bara självaste byggena och renoveringarna. Har du sett "Husdrömmar" nån gång?
  • Ful Anka

Jag vill inte se den här typen av program igen. Någonsin.

• Patio
    Ful Anka skrev 2014-02-16 21:59:09 följande:
    Jag vill inte se den här typen av program igen. Någonsin.

Det är ju helt frivilligt, så du slipper! ;) Varför gillar du inte sådana program? Ställer frågan av ren nyfikenhet. :)
  • Ful Anka

Jag har tappat intresset för att äga hus helt enkelt. Skulle inte ta emot ett om jag fick det gratis ens.

• Patio
    Ful Anka skrev 2014-02-16 22:32:09 följande:
    Jag har tappat intresset för att äga hus helt enkelt. Skulle inte ta emot ett om jag fick det gratis ens.

Oj, på så vis. :/ Vad är det du inte gillar med att äga hus? Skulle ett BR-hus passa dig bättre, eller kanske en lägenhet?
Svar på tråden husprogram!!!