• Anonym (ingenryttare)

Hjälp mig! Hur rider man???

Jag har typ aldrig ridit min pojkvän, hänt kanske 3 ggr under 1 år vi varit tillsammans. Sen har jag ridit mitt ex kanske 2-3 ggr där med. That's it.

Jag tycker verkligen att det är såååå himla skönt att rida och jag vet att min sambo älskar det.
    Problemet är bara att jag typ inte vet hur man gör. Eller alltså, jag vet väl på ett ungefär hur man gör men känner mig så himla dålig när jag väl har ridit och blir även lite blyg just då Rynkar på näsan 

Idag är det ju som sagt alla hjärtans-dag och tänkte då överraska honom i sängkammaren med lite ridning hehe :P

Nu vänder jag mig till er sexexperter här på familjeliv haha ;)
    Kan ni ge mig era bästa tips. Tjejer, hur gör ni? Killar, hur vill ni ha det?

• Svar på tråden Hjälp mig! Hur rider man???
  • Anonym (Valentine)

Halloj,

Jag har aldrig reflekterat över att det skulle vara svårt att rida, trött däremot det förstår jag att man blir. :)
    De tjejer jag har varit med har aldrig kommenterat att det ar svårt, bara att de blir slut, men då får man ju byta ställning efter ett tag sa att de far vila och jag får jobba.

På vilket sätt menar du att det är svårt? åker den ut? Eller att du blir helt slut fort? Annat?

• Frida i det fria

Var inte blyg och gå på känsla och känn vad du tycker är skönt till en början.

• Anonym (-)

Bästa är bara att fråga honom. Ingen här kan ju svara hur din partner vill ha det. Alla gillar olika.

Att kunna prata före eller under tiden gör ju att du får veta hur han vill ha det, vilket gör sexet bättre både för dig och honom. Du blir bekväm eftersom du gör "rätt" och det blir skönt både för dig och för honom. 

• Anonym (rida)

att rädda av någonting kommer det att bli.
    tänk inte hur man rida gå till han när han är kåt och sätt dig på hans kuk. i soffan är det bästa plats att rida.
    ta hans kuk och dra i dig efter att suga av honom så det är lättare med blött kuk.
    lycka till

• Frida i det fria
    Anonym (rida) skrev 2014-02-14 16:46:22 följande:
    att rädda av någonting kommer det att bli.
    tänk inte hur man rida gå till han när han är kåt och sätt dig på hans kuk. i soffan är det bästa plats att rida.
    ta hans kuk och dra i dig efter att suga av honom så det är lättare med blött kuk.
    lycka till

Jag tycker det är enklare i sängen...i alla fall om man ska variera sig...
  • Anonym (ingenryttare)
    Anonym (Valentine) skrev 2014-02-14 16:42:28 följande:
    Halloj,

Jag har aldrig reflekterat över att det skulle vara svårt att rida, trött däremot det förstår jag att man blir. :)
    De tjejer jag har varit med har aldrig kommenterat att det ar svårt, bara att de blir slut, men då får man ju byta ställning efter ett tag sa att de far vila och jag får jobba.

På vilket sätt menar du att det är svårt? åker den ut? Eller att du blir helt slut fort? Annat?
    Hej. Tack för svar =)
    Det som jag typ tycker är svårt är för att sängen är mjuk så man sjunker ju som ner.. tycker det är svårt att hoppa upp och ner sådär som dom gör i p-rullar
    'Det går bra för mig att som ligga på honom och "gnida" mig mot kuken men det vill man ju inte göra hela tiden, utan sen vill jag att det ska gå snabbare och det är det som jag tycker är svårt.

När jag skulle börja guppa på mitt ex en gång så for kuken ut i guppet och jag bröt typ nästan av den :( haha.. 
  • Anonym (rida)

kanske det men i soffa håller man bättre på sin tjej.
    händerna leker bättre och inte använda de att hålla sig fast under henne

• Frontline
    Anonym (ingenryttare) skrev 2014-02-14 16:54:43 följande:
    Hej. Tack för svar =)
    Det som jag typ tycker är svårt är för att sängen är mjuk så man sjunker ju som ner.. tycker det är svårt att hoppa upp och ner sådär som dom gör i p-rullar
    'Det går bra för mig att som ligga på honom och "gnida" mig mot kuken men det vill man ju inte göra hela tiden, utan sen vill jag att det ska gå snabbare och det är det som jag tycker är svårt.

När jag skulle börja guppa på mitt ex en gång så for kuken ut i guppet och jag bröt typ nästan av den :( haha.. 
    Varför inte skippa sängen utan gör det vartsomhelst i hemmet, köksbord, soffa, i duschen mm
    Jag älskar när frugan rider av mig men tyvärr går det oftast för fort för mig i det läget...
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (ingenryttare)
    Frontline skrev 2014-02-14 17:10:02 följande:
    Varför inte skippa sängen utan gör det vartsomhelst i hemmet, köksbord, soffa, i duschen mm
    Jag älskar när frugan rider av mig men tyvärr går det oftast för fort för mig i det läget...
    Det är just i sägen som jag vill "lära" mig rida för tycker att sängen gör det svårt :P
    Soffan osv går bra, för där kan man som sitta bättre och ha benen bättre så det går lättare att rida
  • Frontline
    Anonym (ingenryttare) skrev 2014-02-14 17:11:55 följande:
    Det är just i sägen som jag vill "lära" mig rida för tycker att sängen gör det svårt :P
    Soffan osv går bra, för där kan man som sitta bättre och ha benen bättre så det går lättare att rida
    Ok önskar er en trevlig kväll, han har tur din gubbe Tungan ute
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (Mage mot mage)

Ett tips! Ligg på hans mage o rör dig "framåt" istället för upp och ner, typ som att du glider upp och ner mage mot mage, med kropparna parallellt, och inte upp och ner med kropparna i 90 graders vinkel.

• Anonym (rida)

jag tror att killen sitter när tjejen rider honom så han kan leka med bröstet och slicka de så det är skönare

• Anonym (Hingsten)
    Anonym (ingenryttare) skrev 2014-02-14 16:29:43 följande:
    Jag har typ aldrig ridit min pojkvän, hänt kanske 3 ggr under 1 år vi varit tillsammans. Sen har jag ridit mitt ex kanske 2-3 ggr där med. That's it.

Jag tycker verkligen att det är såååå himla skönt att rida och jag vet att min sambo älskar det.
    Problemet är bara att jag typ inte vet hur man gör. Eller alltså, jag vet väl på ett ungefär hur man gör men känner mig så himla dålig när jag väl har ridit och blir även lite blyg just då Rynkar på näsan 

Idag är det ju som sagt alla hjärtans-dag och tänkte då överraska honom i sängkammaren med lite ridning hehe :P

Nu vänder jag mig till er sexexperter här på familjeliv haha ;)
    Kan ni ge mig era bästa tips. Tjejer, hur gör ni? Killar, hur vill ni ha det?

Testa att gnida "frammåt och bakåt" i tället för "uppåt och nedåt" om du förstår vad jag menar, då kan man få upp en mycket högre hastighet och det är inte alls lika jobbigt och dessutom skönare!

Btw, ha benen så du liksom har foten i marken och inte sitter på knäna i sängen eller soffan, det gör susen, lycka till!

• Anonym (Kanske fel? kanske rätt? men skönt!)

Jag varierar ridningen. Ingen har hittills klagat, vet dock inte om de är rätt men för mig är de skönt ;)

Jag "guppar" upp och ner men byter ibland till att bara jacka eller gnida mig, fast i sittandes ställning fortfarande såklart. Så mannens kuk åker uppåt mot hans mage istället för rakt upp mot taket om ni fattar. Små små intensiva rörelser. .. när jag är allt för trött så lutar jag mig fram, och kysser honom o lyfter upp min rumpa lite. Då tar mannen tag i min rumpa med händerna och gör arbetet medans jag står böjd i någon liknade position av doggystyle. Då kan jag koncentrera mig på att kyssa han och leka med hans hals och öronsnibbar. Han ligger såklart fortfarande på rygg och jag är över, skillnaden är bara att jag böjt mig fram. ;)

Hoppas ni förstår ;)

• Anonym (ingenryttare)
    Anonym (Kanske fel? kanske rätt? men skönt!) skrev 2014-02-15 14:38:19 följande:
    Jag varierar ridningen. Ingen har hittills klagat, vet dock inte om de är rätt men för mig är de skönt ;)
    Jag "guppar" upp och ner men byter ibland till att bara jacka eller gnida mig, fast i sittandes ställning fortfarande såklart. Så mannens kuk åker uppåt mot hans mage istället för rakt upp mot taket om ni fattar. Små små intensiva rörelser. .. när jag är allt för trött så lutar jag mig fram, och kysser honom o lyfter upp min rumpa lite. Då tar mannen tag i min rumpa med händerna och gör arbetet medans jag står böjd i någon liknade position av doggystyle. Då kan jag koncentrera mig på att kyssa han och leka med hans hals och öronsnibbar. Han ligger såklart fortfarande på rygg och jag är över, skillnaden är bara att jag böjt mig fram. ;)

Hoppas ni förstår ;)
    Tack! Det där ska jag testa! =)
  • Madraykin

TS! Jag hade samma problem som du förr. Fick verkligen inte till tekniken och kände mig ganska tafatt. Tills den dagen jag hade utomhussex på en strand, där sanden innebar att det inte var blev stumt underlag och rörelserna blev mjukare (aj aj för knäna dock...). Men ett par strandknull senare och jag hade fått pejl på tekniken ha ha!

Nu är det ju lite tidigt på året att prova på strandssex kanske. Kanske funkar att prova att ha sex på ett vinyllakan och olja in varandra? Det jag tänker är just att underlaget inte ska bli helt stumt.

Svar på tråden Hjälp mig! Hur rider man???