Hur gick det för er som till slut hade trekant?
Jag och min fru träffades för tio år sedan, gifte oss för sju och har två barn ihop (och ett till på gång). Vi har ett fantastiskt liv ihop och ett underbart sexliv. För c:a fyra år sedan frågade jag min fru om hon kunde tänka sig en trekant med en kvinna till. Jag visst ju att hon hade haft sex med en tjej när hon var yngre och att hon gillade det så jag hoppades på de bästa. De visade sig att hon visst också hade fantiserat om detta och därefter kryddade vi sexlivet med rollspel och eggande fantasier i sängen.
Jag vet att somliga tycker att man inte ska be om detta om man inte kan tänka sig en extra man i sängen. Jag skulle gärna ha en man till i sängen... och jag skulle gärna suga av honom själv också och troligen ta honom i baken också. Så jag frågade min fru (ingen trekant har ännu blivit av), när vi surfade porr och jag smekte henne, om hon ville ha en kuk till i sängen. Hon svarade "JA!". Vi registrerade oss på en sida på nätet och satte ut en annons för en aktuell kväll. Tyvärr fick vi bara svar från en intressant som ville ta sig an oss båda, men han kunde inte den aktuella kvällen (???). Nu väntar vi ett barn till, men pratar fortfarande om fantasin som vi inte upplevt.
Min fråga är helt enkelt hur det gick för er som faktisk kom till skott. Hur lång tid tog de för er? Vem var den tredje, eller va det ett par (som vi ju också pratar om), pratade ni om svartsjuka före. Var det som ni trodde, har ni träffat dem eller andra igen?