• Anonym (Handfataren)

Kissar i handfatet - går inte att sluta

Jag och min sambo bor i hennes lägenhet. Jag har problem med att "pricka rätt" i toaletten, och jag orkar inte lösa det genom att sitta på toaletten...känns för mycket att sätta sig för 30 sekunder, så jag kissar i handfatet. Men utan hennes vetskap förstås. Och det har blivit så att jag även killar i handfatet på offentliga toaletter också. Jag sköljer förstås bort allt med vatten sen och ibland tvål.

Känns som att det blivit så naturligt nu att jag inte vill sluta med det.

Finns det några risker (bakteriella) att göra så?

• Svar på tråden Kissar i handfatet - går inte att sluta
  • Queen B

Hahahaha jaaa varför inte 

Ever heard of a Troll? That would be ME ;)
  • ThisIsMe

Urin är sterilt om man inte har någon infektion. Däremot så finns det bakterier som gillar att leva i urinrester men eftersom du sköljer ordentligt så är det ingen fara alls.

• Philippa

Fy fan vad äckligt! Ja, det är massor av bakterier kvar efter dig ditt äckel!

Jag hoppas verkligen att du inte är min sambo!

• ThisIsMe
    Philippa skrev 2014-02-15 12:14:01 följande:

Jasså? Vilka bakterier?
  • Anonym (Miss)

urin är sterilt när det kommer ur kroppen, så om du tvättar rent ordentligt efter dig är det inga problem ur bakteriesynpunkt (urin som blir kvar är dock en fin grogrund för både det ena och det andra) . Däremot riskerar du en del om din sambo eller någon annan upptäcker dig, de flesta föredrar att folk använder toan...

• Anonym (Miss)
    Philippa skrev 2014-02-15 12:14:01 följande:

Nej, urin är sterilt. Man kan tom rengöra sår med den...
  • Philippa

Det spelar ingen roll hur sterilt det än är... det är vansinnigt äckligt ändå!

Det finns en toalett för det ändamålet! Sätt dig ner o pissa om du inte kan träffa rätt!

• Anonym (juj)
    Skönt att veta att man inte är ensam om den här vanan.
  • Anonym (Handfataren)
    Anonym (juj) skrev 2014-02-15 12:54:26 följande:
    Skönt att veta att man inte är ensam om den här vanan.

Det är mkt skönare och det går så snabbt också
Svar på tråden Kissar i handfatet - går inte att sluta