• Malmö01

Sömnpiller?

Jag undrar vad det finns för sömnpiller att välja mellan. Har provat propavan, circadin, theralen, lergigan och säkert nån mer men somnar inte av något, har provat att blanda men då sover jag i typ 17-18h i sträck. Kommer inte få ut något narkotikaklassat. Är satans trött på att inte kunna sova....... Hjäälp

Sänk SD, MP, M, KD och S ur riksdagen
  • Svar på tråden Sömnpiller?
  • NoOx

stilnoct/zolpidem är väl narkotika klassat?

zopiklon kanske?

I might go fully retard and derp ur azz, just for Ze LULZ
  • Malmö01
    NoOx skrev 2014-02-15 22:10:20 följande:
    stilnoct/zolpidem är väl narkotika klassat? zopiklon kanske?
    I might go fully retard and derp ur azz, just for Ze LULZ

Fundersam02 skrev 2014-02-15 22:14:08 följande:
    Immovane/zopiklon.

Alla dom är klassade.
  • Malmö01

Det jag skulle säga innan fl fuckade upp mitt inlägg var att alla dom medicinerna ni nämnde är klassade.

• Fundersam02

Atarax kan göra en dåsig och trött, och det är egentligen en allergimedicin och inget sömnpiller.

• Malmö01
    Fundersam02 skrev 2014-02-15 23:24:00 följande:
    Atarax kan göra en dåsig och trött, och det är egentligen en allergimedicin och inget sömnpiller.

Är det inte samma som theralen?
  • Malmö01

Finns det ingen insomningstablett?

• upp och ner

Mirtazapin är en antidepressiv medicin men är också bra mot sömnen.
    Annars vet jag inte om det finns så många mediciner som inte är narkotikaklassade eller är typ antidepressiva, neuroleptika o sånt som gör en trött.
    Provat att öka dosen av circadin?
    Annars kanske du kan testa att gå till någon hälsokost affär o se vad de har för medel? Valeriana typ?

• U never saw me

Mirtazapin är mer effektiv än stilnoct på mig, och det är en sorts antidepressiv medicin så den är inte narkotikaklassad. Atarax fungerar på vissa, det är inte samma sak som theralen.

• Malmö01
    upp och ner skrev 2014-02-16 21:10:03 följande:
    Mirtazapin är en antidepressiv medicin men är också bra mot sömnen. Annars vet jag inte om det finns så många mediciner som inte är narkotikaklassade eller är typ antidepressiva, neuroleptika o sånt som gör en trött. Provat att öka dosen av circadin? Annars kanske du kan testa att gå till någon hälsokost affär o se vad de har för medel? Valeriana typ?

Får inte ta mirtazapin pga av andra sjukdomar. Skulle ju kunna testa att öka dosen circadin, hade redan en ganska hög dos men kände inte så mycket. Det kanske finns något på hälsokostbutiken, men valeriana fungerade inte.
Svar på tråden Sömnpiller?