Gå vidare, se framåt, gör något positivt med ditt liv - Det går inte?
Det känns som jag skrapar i botten så många problem men ändå så lite trots det känns problemen jättestora, jag blir deprimerad för ingenting och tankar snurrar i mitt huvud jag brukar anteckna det jag tänker för att göra saken enklare och inte större, jag får humörsvängningar utan anledning de smyger sig sakta på emellanåt. Jag är inte särskilt glad men håller humöret uppe trotts allt.Jag ser mina problem som stora och svåra att lösa ensam jag har svårt att lämna det förflutna och se framåt jag har svårt att vara posetiv och är oftast negativ, jag känner mig ensam och har absolut inga vänner jag vill avbryta denn här eviga ensamheten för jag har ledsnat sjukt mycket på den i yngre ålder var jag mobbad och har försökt att gå vidare men sitter fast jag är fortfarande ensam efter mobbningen även om det va flera år sedan.
Det är inte bara ensamheten som sätter fart på det jag är även arbetslös och går hemma dagligen det känns som jag ligger i botten och skrapar. Jag ser ingen gnista i mitt liv jag ser ingen roligt med det tycker själv att jag inte är värd detta utan är värd något bättre. Jag vill må bra och ha ett bra liv på detta sätt som jag lever nu vill jag inte leva, vill helst inte äta medicin för depression vill inte gå till läkaren jag vill läka självmant. Jag vill va kreativ aktiv jag vill ha vänner jag vill göra något åt detta problemet är att det finns problem med det.
Har ni några må bra tips till mig? Hur tänker man positiva tankar och blir av med sina problem? hur går man vidare från sitt förflutna?