• Anonym (pangpårödbetan)

    Tjejer! Vad är ett bra förspel?

    Ärligt. Jag är värdelös på förspel, jag smeker lite på musen, sen stoppar jag in den.
    Jag har förstått att många kvinnor vill ha ett bra förspel, men vad är ett bra förspel?
    Hjälp mig.

  • Svar på tråden Tjejer! Vad är ett bra förspel?
  • Anonym (Tjejen)

    Det är väl olika från tjej till tjej. Lite hångel, smek, men själv gillar jag inte frenetiskt gnuggande på klitoris, många män verkar tro det, bara att gnugga på liksom??! Utan smek, och sen "mjuka" upp med finger/fingrar, sen pang på. Jag orkar inte med tio minuters, utan snabbt räcker för mig, jag vill ju liksom till huvudnumret direkt. ;)

  • Anonym (Tjejen)
    Nitor skrev 2014-02-16 22:43:00 följande:
    Du måste även vråla "NU SKA DU FÅ KUK".  Sånt funkar bra. 

    Jättebra tips om tjejen är hörselskadad!
  • Nitor
    Anonym (Tjejen) skrev 2014-02-16 22:44:24 följande:

    Jättebra tips om tjejen är hörselskadad!
    Jag tänkte mer på att jag står nere på parkeringen och hon är uppe i lägenheten 4 våningar upp. Under tiden hinner hon kåta upp sig och vara redo när jag kommer in i lägenheten.
  • Anonym (långa)

    Jag älskar när man suger och nafsar i mina tuttar.

    Vill bli teasad pussad på låren, magen innan han sakta vandrar ner och slickar mig.

    Sen vill jag suga.

    Jag älskar få k*k. Men förspelet är det jag gillar bäst får gärna va långa förspel.

    Men klart att man ibland även bara vill köra rakt på och börja k*ulla direkt.

  • Anonym (Tjejen)
    Nitor skrev 2014-02-16 22:46:40 följande:
    Jag tänkte mer på att jag står nere på parkeringen och hon är uppe i lägenheten 4 våningar upp. Under tiden hinner hon kåta upp sig och vara redo när jag kommer in i lägenheten.

    Ja visserligen, fast hon kanske torkar ut under tiden då hon under tiden inser att du hasar dig upp för trappan och stinker både röv och pungsvett och säkert luktar gammal lök i käften efter ditt MC Donaldsbesök. Bäst att du skriker så fort du kommit innan för dörren istället.
  • Anonym (Tjejen)

    Hon kanske menar kök och Krulla? Vem vet?;)

  • Anonym (...)

    Börja med lite (max ett par stycken) mjuka pussar på nacke och hals. Känna på hela kroppen, inte bara gå direkt på tuttar eller mus utan även smeka mina armar, min mage och mina lår. Gnugg på klitoris går helbort oftast eftersom de flesta killar är väldigt hårdhänta eller sätter fingret där det är FÖR känsligt så det gör ont. Att bli slickad är trevligt en liten stund, gärna med 1 eller 2 fingrar inne samtidigt. Glöm dock inte att klippa de förbannade naglarna för det kan förstöra hela grejen. Kör inte bara fingrarna ut och in utan smek försiktigt "väggarna" där inne, snurra lite på fingrarna och ibland kan det vara skönt när killen har två fingrar inne och "duttar" försiktigt. (som när man klickar rytmiskt på datormusen försiktigt). Men inte för länge (tja om inte tjejen ligger och inte kan ligga stilla så att säga). Sen kyssa mage och bröst försiktigt på vägen upp innan du stoppar in den... Ca 5-10 minuters förspel kan vara lagom för de flesta men det är ju alltid så att vissa har kortare eller längre startsträcka...

    Själv gillar jag INTE de killar som är för mycket i mitt ansikte, varken med sina händer eller genom att kyssas... Några stycken, som inte är så långa att man inte kan andas, är trevliga.

  • Anonym (långa)

    Därför gick inte posta inlägget när jag skrev hela orden.

    Men såklart jag menar kök och krulla vad annars lixom.

Svar på tråden Tjejer! Vad är ett bra förspel?