cuckold vad är det....?
Hur tar omgivningen emot något som verkar syndigt i vissas öron.
Vi känner att vi lever ett slags dubbelliv då det inte är accepterat beteende att dela på sex med andra, då vi inte alls ser oss som swingers. Eftersom vår relation har inslag som kan verka stötande och konstiga för vänner och syskon. Vi känner båda att vi har en oerhörd nära kärlek till varandra samtidigt som vi båda njuter av att låta kvinnan träffa andra män, en eller flera på en gång när jag mannen är med.
Vi känner att vi lever ett slags dubbelliv då det inte är accepterat beteende att dela på sex med andra, då vi inte alls ser oss som swingers. Eftersom vår relation har inslag som kan verka stötande och konstiga för vänner och syskon. Vi känner båda att vi har en oerhörd nära kärlek till varandra samtidigt som vi båda njuter av att låta kvinnan träffa andra män, en eller flera på en gång när jag mannen är med.
Det var av en ren tillfällighet kom vi underfund att jag mannen är en cuckoldlagd man i vår nära parrelation och att jag är starkt dragen till att vara en " cuckold" man som älskar att göra min kvinna i ordning för att träffa män som tar henne, gärna med några bilder till eller live ljud via facetime.. Nu börjar det kännas allt mer som en del i vår relation även om jag i början kände att det var "konstigt", men ju fler män som jag ordnat åt min kvinna desto mer naturligt och bekvämt kändes det för mig och oss båda, då även hon triggas väldigt av att träffa dessa män när hon ser min upphetsning.
Vi började lite tafatt med att träffa män för trekant där jag först lät andra män ta min kvinna när jag var med och nu på senare tid skjutsar jag min kvinna till olika män. Jag känner att det känns rätt för mig och henne då vi triggas sexuellt väldigt mycket av detta med hur vi träffar olika män, efteråt kommer vi varandra mycket nära kroppsligt och själsligt. Men min kvinna är lite rädd för att jag accelererar antalet träffar då jag ibland presenterar flera kandidater för henne och då känns det lite övermäktigt. För att bromsa upp lite har jag mannen nu som krav att alltid träffa männen innan för att själv göra mig en uppfattning om att de kan ge min kära kvinna en sensuell akt med en skön eftersmak, inga duracell kaniner.
Hur gör vi för att försöka var öppna med hur vår relation fungerar och kan vi försöka styra upp antalet stunder eller män så vi hinner smälta varje session, samtidigt som lusten blir som störst efter ett just sånt besök. Skillnaden är som ett värmeljus eller en mindre julgran med blinkande ljus, så det gör att man hela tiden försöker finna nya män som kan tillfredsställa min kåta kvinna.
Vi är ett par på straxt över 50 år med utflugna barn och ett par sladdisar som snart lämnar boet om ett par år och som maskros-barn har vi antagligen andra preferenser än vanliga Svenssons som inte haft mamma på dårhus eller knarkande barn. ||
Vi blir givetvis tacksamma för råd om hur vi kan agera gentemot omvärlden.
Moget Par