• räddtjej02

sår i underlivet. vad kan det va?

Sedan en längre tid tillbaka har jag haft obehag i underlivet. Har pojkvän och så. Har ingen sjukdom alls. Har gjort det mesta blodprover också. Men ändå har jag ett sår i underlivet. Precis under slidöppningen, det växer inte hår där eller så, så hårsäckinflammation kan det inte vara, men när jag kollade upp den första gången va det en klondylom vårta, den va så liten så den knappt syndes, men efter ett tag blev den lite större. Röd lite irriterad. Men sen kan den va hudfärgad igen. När jag gick till kvinnokliniken så va det bara kanske ett sår man har kommit åt med en rakhyvel sa hon, eller att jag använde så mycket string sa hon också. Så hon sa att den skulle gå bort med tiden, allt det här va innan julafton men den är kvar!!! Hon sa att det även kunde va en herpes blåsa. Men sen sa hin att den va så liten för det. Så hon ville inte ta prover för det såg inte ut så. Jag vill ha hjälp nu, vad tror ni det kan vara? Har ont när jag torkar mig efter jag har kissat också, har testat att lufta på kvällarna, barn olja och allt men inget hjälper! Vad kan det vara tro? Hade det varit herpes hade man inte bara haft en blåsa tycker jag. Har inte haft feber eller något sånt heller, någon som vet?

Svar på tråden sår i underlivet. vad kan det va?