• Anonym (Mia)

Jag älskar missionären!

Är jag tråkig som älskar missionären? Det är min favvoställning alla kategorier. Det är klart att man vill ha omväxling ibland men jag har aldrig så skönt som när jag älskar i missionären. Det kan vara långsamt när han håller i mina handleder och ser mig i ögonen. Det kan vara vilt och hårt när han har händerna under mina skinkor (Aaah!) Jag kan ha benen högt eller lågt. Det spelar ingen roll, alla varianter älskar jag. En del av mina kompisar som jag pratar sex med tycker jag låter tråkig.
    Vad tycker ni om missionären egentligen?

• Svar på tråden Jag älskar missionären!
  • Anonym (Mysan)

Missionären( när jag har mina ben på killens axlar) är egentligen den enda ställningen jag garanterat kommer i så visst men då ska det vara den vildare/hårdare varianten.

• Snapps

Det behöver väl inte vara tråkigt.
    Om du gillar det så är det väl så att han kommer åt där du tycker det är skönt o då tycker jag det är toppen.

• läppar
    Anonym (Mia) skrev 2014-02-18 10:41:02 följande:
    Är jag tråkig som älskar missionären? Det är min favvoställning alla kategorier. Det är klart att man vill ha omväxling ibland men jag har aldrig så skönt som när jag älskar i missionären. Det kan vara långsamt när han håller i mina handleder och ser mig i ögonen. Det kan vara vilt och hårt när han har händerna under mina skinkor (Aaah!) Jag kan ha benen högt eller lågt. Det spelar ingen roll, alla varianter älskar jag. En del av mina kompisar som jag pratar sex med tycker jag låter tråkig. Vad tycker ni om missionären egentligen?
    Missionären är nr 1 för mig  Tungan ute   Den ställningen har ett oförtjänt dåligt rykte.

Ögonkontakten....mmm......gnugga sig lite mot hennes söta ärta:P
    Gött att vara utanför hennes ben, (väldigt skön vinkel också:)
    så att man snabbare än blixten är uppe vid ansikte eller tuttsen
    med godiset som grand finale;)

• Anonym (Man)

Får du orgasm i missonären då? Det brukar vara den klassiska orgasm-bara-för-mannen-ställningen.

• Anonym (Mia)
    Anonym (Man) skrev 2014-02-18 11:45:47 följande:
    Får du orgasm i missonären då? Det brukar vara den klassiska orgasm-bara-för-mannen-ställningen.

Får underbara orgasmer i missionären!
  • Anonym (Man)
    Anonym (Mia) skrev 2014-02-18 12:33:49 följande:

Får underbara orgasmer i missionären!

Utan komplettarande smek? Hur gör du? Någon skillnad på hur du håller benen?
  • Anders 386

Min favorit är absolut missionären. Finns ingen annan ställning där du får samma totala kroppskontakt och ögonkontak och kan kyssas samtidigt. Andra ställningar blir mest som omväxling nån gång ibland.

• Anonym (Mysan)
    Anonym (Man) skrev 2014-02-18 12:36:05 följande:

Utan komplettarande smek? Hur gör du? Någon skillnad på hur du håller benen?
    Svarar också då jag kommer hur lätt som helst i denna ställning enbart genom penetration men då med benen högt så han kommer in djup i mig.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Mysan) skrev 2014-02-18 12:41:34 följande:
    Svarar också då jag kommer hur lätt som helst i denna ställning enbart genom penetration men då med benen högt så han kommer in djup i mig.

Ok, så det finns en poäng med att sträcka upp benen alltså? Är det djupet som är det viktiga? Inte att han träffar g-punkten?
  • Anonym (Mysan)
    Anonym (Man) skrev 2014-02-18 12:56:26 följande:

Ok, så det finns en poäng med att sträcka upp benen alltså? Är det djupet som är det viktiga? Inte att han träffar g-punkten?
    Jag är ganska djup av mig så för att komma åt g-punkten krävs det att jag har benen på hans axlar. I denna ställning kan jag komma upp till 8-10 ggr i rad.
Svar på tråden Jag älskar missionären!