• Boarder

Smärta i hela vänstra sidan av skalle/ansiktet + nästäppa HJÄLP!!!

Har så sjukt ont i hela vänstra sidan av huvudet. Huvud, tinning, öga, kindben, käkben och tänder värker som attan. Är täppt i näsan också, främst vänster som helt bommar igen på bara några timmar efter att jag tagit otrivin.

vad kan det här vara? Funderade på bihåleinflammation men får man verkligen sådan smärta då?! I tänder o hela köret? Känns som det ska spricka o inte ens två alvedon har hjälpt :((

Testade att ånga ansiktet o det lindrade lite men det var ju bara för stunden. Hade gärna sovit ovanför kastrullen om jag kunnat...

nån som varit med om samma grej eller har nåt tips?!

• Svar på tråden Smärta i hela vänstra sidan av skalle/ansiktet + nästäppa HJÄLP!!!
  • liten94

Usch det låter inte bra. Du borde träffa en läkare och kolla upp det där. Konstigt att det bara är på ena sidan känner jag :/

• Boarder

Nä det är inge kul alls :(( funderar på om d är bihåleinflammation. Måste ju va det. Vanligt att det bara är ena ansiktshalvan då också.

Hade bihåleinflammation för bara två månader sen, dock i båda bihålorna, men d är ju lite konstigt att det kommer igen så tätt inpå. Har aldrig haft det förut vad jag vet. Men jag är gravid i v 25 o har en liten dotter på dagis så det kansle inte är så konstigt egentligen..... men fyfan va d inte är kul!

ska ringa läkaren imorgon.

Svar på tråden Smärta i hela vänstra sidan av skalle/ansiktet + nästäppa HJÄLP!!!