• Anonym (-)

Snyggaste och mest avtändande ni vet på killar respektive tjejer?

Vad går ni mest igång på och vad är mest avtändande på en tjej respektive kille enligt er? Skriv gärna ålder! Jag är tjej och har nått för killar som har ljusgråa mjukisar och vit T-shirt (eller ingen alls) och nej då menar jag inte en kille som går runt i mjukisar 7 dagar i veckan till vardags, utan typ hemma en slappdag. Mest avtändande måste nog vara killar väldigt tighta stuprörsjeans. Jag är 17 år.

• Svar på tråden Snyggaste och mest avtändande ni vet på killar respektive tjejer?
  • Grande Rock

Man 37år

snyggast på en tjej är ett vackert leende
    mest avtändande är en cigarett

It's Good But It Just Ain't Right
  • Anonym (ya)

Tjej 26år

Mest attraktiva på en man är ögon och händer.
    Mest avtändande är när han fiser med flit å ler åt det.

• Anonym (Kvinnan31)

Män som har långa naglar...usch.

• VictoriaJ02

Killar som super och röker och går på krogen flera dagar i veckan är bland det mest avtändande.

Fulla killar som tror att de har halva inne bara för att de lyckats starta en konversation.

Killar som inte kan handskas med sin ekonomi.

Killar som tror att de är snyggare och bättre än alla andra.

Omskurna killar. Tråkigt och osexigt.

Killar som bara hänger på dating-siter utan att prova lyckan IRL. Jag vill inte bli tillsammans med någon feg hemmanörd utan socialt liv.

• Sthlm27

Avtändande:killar utan humor, eller med "kvinnlig röst" eller nasal röst.

Mest tändande: om de har kan laga mat, massera och skratta år min sjuka humor.

• Anonym (Killenmedkoll)

Mest avtändande är tjejer som röker, fetton och tjejer som inte har vett att raka sig helt mellan benen.

• Aniiee

Hetast: Ödmjukhet, självrespekt, intelligens, passion
    Mest avtändande: Ego.

Yaoi is the opiate of the fangirls
  • Anonym (mm)

avtändande: för bra självförtroende (klart man ska ha bra men när man är sådär skrytsam är det inte lika roligt)
    ful klädstil, vax i håret så han ser slickad ut, snusare, rökare, svettlukt

tändande: motsatsen till allt ovan och GOD parfym. :D 

• Godnatt

Man

Mönstrade byxor är sjukt fult och går bort direkt. String är lika snyggt som mankini är på män. Att inte kunna vara utan sin iPhone i fem minuter och istället respektlöst sitta med den på diverse middagar går bort. Allvarligt talat, är det inte bättre att ringa personen du chattar med och tala ut istället för att förstöra festen genom att vara personen som gift sig med nallen?
    Rökning är lika uppskattat som surströmming är.

Promota din sida, skriv en artikel på fria-katalogen.se
  • Anonym (kvinna)

kvinna 20 år. 

Tändande på män : snygg ledig klädstil och vackra "smala" ögon. Ett leende som smälter en <3 Humor! busigt.. osv..osv..

Avtändande: Ego. En som ger små elaka kommentarer och skall vara bessewisser. Dålig hygien och tattig klädstil.

Tändande på kvinnor : Bra hygien och humor. Lätt att ha å göra med. Rött hår<3

Avtändande på kvinnor: Ego, dramaqueen. Cigaretter i munnen och internetberoende. 

• Letitia

Det mest avtändande hos en man är dålig hygien, övervikt, otränad spinkig kropp - men även en alltför tränad kropp där man kan misstänka anabola samt en total fixering vid den egna kroppen, tobaksbruk i alla former, piercingar, fula tatueringar som inte passar ihop...

Beträffande klädsel så går jag inte igång på några visa kläder - det verkar väldigt ytligt - men jag vill ju inte ha en man som inte förstår vad som är lämplig/olämplig klädsel vid olika tillfällen. Han behöver inte vara någon kostymnisse, utan kan ha blåställ på sig under arbetsdagen - men han ska kunna bära upp både en kostym och en frack vid tillfällen då detta är rätt klädsel. Vidare tycker jag illa om slitna och trasiga kläder "för sakens skull", det vill säga om han inte är fattig utan skulle kunna köpa nya kläder när de gamla blir slitna.

• Letitia
    Letitia skrev 2015-01-07 13:15:52 följande:

Det mest avtändande hos en man är dålig hygien, övervikt, otränad spinkig kropp - men även en alltför tränad kropp där man kan misstänka anabola samt en total fixering vid den egna kroppen, tobaksbruk i alla former, piercingar, fula tatueringar som inte passar ihop...

Beträffande klädsel så går jag inte igång på några visa kläder - det verkar väldigt ytligt - men jag vill ju inte ha en man som inte förstår vad som är lämplig/olämplig klädsel vid olika tillfällen. Han behöver inte vara någon kostymnisse, utan kan ha blåställ på sig under arbetsdagen - men han ska kunna bära upp både en kostym och en frack vid tillfällen då detta är rätt klädsel. Vidare tycker jag illa om slitna och trasiga kläder "för sakens skull", det vill säga om han inte är fattig utan skulle kunna köpa nya kläder när de gamla blir slitna.

några "vissa" kläder skulle det stå i andra stycket
  • Ronga

Smarta och smått nördiga tjejer som doftar gott!

Avtändande: festare, drama queens & rökare

Ronga är en trevlig och äventyrlig sköldpadda
Svar på tråden Snyggaste och mest avtändande ni vet på killar respektive tjejer?