• Anonym (blomman)

Hur går det till när man reggar sig på Kik?

Hej. Är så att ja har kontakt med en person på min kik en tjej.
    hon säger att hon inte vill skriva sitt riktiga namn på kik då hon har blitt förföljd förut, nu är min fråga denna att skriver man sitt riktiga namn när man reggar sig eller kan man skriva nått helt annat namn? Hon har skrivit att hon är en kille, jag är en tjej å ja vill inte bli lurad har skrivit massa saker om mig själv å ja vill inte att allt ska komma ut i fel händer. Nån som kan förklara för mig hur reggandet går till ja minns inte hur de gick till när ja själv reggade mig för det va snart över ett år sen.

• Svar på tråden Hur går det till när man reggar sig på Kik?
  • Anonym (blomman)

Ok så alltså kan det egentligen vara en kille bakom nicket? Fastän personen ifråga påstår att hon är en tjej. Å säger att skickar hon bilder så kan ja se att det är hon men kan jag verkligen det?

• Anonym (blomman)

Jo men ja menar att nicket kan man ju skriva vad som helst men menar när man reggar sig å skriver in för å efternamn nicket förstår ja ju kan vara vad som helst men kan man ta reda på nått sätt om personen talar sanning?

• gilmore

Be hen ta en bild på sitt ansikte med en lapp där det står "Hej *ditt namn*" och skicka till dig. Då ser du om det är samma person som på bilden.

• Anonym (blomman)

jo så  kunde man ju oxå göra men man kan ju ändå gö fö falskt

Svar på tråden Hur går det till när man reggar sig på Kik?