Lång återbetalningstid för Zalando! Fler som haft problem?
Jag köpte en morgonrock till maken i julklapp som var enorm så jag skickade tillbaka den efter jul (returdatum 27/12) , jag kunde inte byta storlek utan var tvungen att göra en ny beställning så morgonrocken blev betald 2ggr.
Redan då lämnade jag mitt kontonr för återbetalningen.
21:a Januari får jag ett mail om att mitt kontokort gått ut i december (ja, jag vet det och därför lämnade jag kontonr)
Mailar dem kontonr igen.
28:e Januari får jag ett mail om att återbetalningen är gjord till mitt konto.
4:e Januari kontaktar jag dem
6:e februari får jag ett nytt mail om att transaktionen inte kunnat genomföras och de vill ha kontonr för tredje gången.
13:e Februari ringer jag dem, en kvinna svarar att de inte har försökt föra över pengar men att hon ska höja prioriteringen på ärendet.
Idag fick jag ett nytt mail, identiskt med det som jag fick den 28:e januari om att återbetalningen är gjord.
Vågar man hoppas på pengar nu?
Googlade lite och såg att de finns de som fått polisanmäla zalando för att få tillbaka pengar, men det känns verkligen som ett sista alternativ.
Så hur länge har ni andra fått vänta?
Jag är inte så sugen på att skänka nästan 1700kr till dem.