• Skuttan83

Symtom efter FET?

Fick tillbaka en fin 5 dagars blastosyst för 3 dagar sedan. Redan i bilen hem börja jag känna molvärk i magen, det avtog dagen efter men kan känna det lite svagt till och från. Har testdag 10/3 (en evighet dit) men borde ju kunna testa tidigare lr hur? När isf? Hur har ni mått efter FET?

• Svar på tråden Symtom efter FET?
  • Kattägd

Jag fick tillbaka en blastocyst en torsdag eftermiddag, natten mot fredag vaknade jag av kraftiga smärtor i magen (ägget som fäste?). På morgonen efter brände det i bröstvårtorna och det blev bara värre kommande dagarna. Tisdagen började det strama i magen och ner i ljumskarna. Testade positivt samma eftermiddag, ruvardag 5.

• Skuttan83
    Kattägd skrev 2014-02-19 15:05:47 följande:
    Jag fick tillbaka en blastocyst en torsdag eftermiddag, natten mot fredag vaknade jag av kraftiga smärtor i magen (ägget som fäste?). På morgonen efter brände det i bröstvårtorna och det blev bara värre kommande dagarna. Tisdagen började det strama i magen och ner i ljumskarna. Testade positivt samma eftermiddag, ruvardag 5.
    Grattis! vad roligt att det tog sig. Oj testat positivt så tidigt! Känner dock inget annat än molvärk än så länge. När jag var gravid med dottern så hade jag ont i bröstvårtorna när jag frös å det kände jag innan jag testat positivt men kommer inte ihåg vilken ruvardag det var.
  • Kattägd
    Skuttan83 skrev 2014-02-19 15:17:25 följande:
    Grattis! vad roligt att det tog sig. Oj testat positivt så tidigt! Känner dock inget annat än molvärk än så länge. När jag var gravid med dottern så hade jag ont i bröstvårtorna när jag frös å det kände jag innan jag testat positivt men kommer inte ihåg vilken ruvardag det var.
    Tack, är bara i vecka 13 men det börjar ju kännas säkrare.
    Lycka till :) Håller tummarna.
Svar på tråden Symtom efter FET?