• Anonym (Urban)

Min fru vill ha sex när hon är förkyld!

Är det här normalt beteende bland kvinnor? När min fru är sjuk, förkyld, har feber, halsont eller liknande (inte magsjuka) blir hon dels extra klängig och samtidigt extra "på". Att man blir klängig och kramig är väl en sak...men kåt??? Inte mig emot, men hade gärna sett lite mer av den varan när hon inte har rinnsnuva, febersvettningar och hostar under akten.

Är det här normalt? 

• Svar på tråden Min fru vill ha sex när hon är förkyld!
  • The past is now

Skrattar lite för mig själv här men vaddå normalt beteende bland kvinnor? Sen när hamnade alla kvinnor i ett fack?

Jag är superförkyld och mår ganska kass men är jag kåt och vill ha min karl så är jag väl det. Han tackar absolut inte nej kan jag säga..men å andra sidan så har vi sex ofta oavsett.

• IsDimma

Jag vet inte om jag är representativ för alla kvinnor men för egen del har jag gärna sex även när jag är förkyld eller har bihåleinflammation (vilket brukar sammanfalla till alla gånger jag är förkyld). Jag är kåt ibland ändå. Fast inte mer kåt än annars.

• Blåbäret0

Din fru, du har alltså svurit till henne " i nöd och lust"? Där har du svaret!

Skämt åsido, kanske vill hon bli mer ompysslad och rådd om när hon är sjuk?

Är du orolig att bli smittad? antar att ni bor tillsammans och då flyger bacillerna runt ändå, så sex borde ju inte vara en större bacillhärd.

Kompromissa, ha sex men kör doggy eller skeden så slipper du se när hon snorar :)

• Anonym (Urban)
    Blåbäret0 skrev 2014-02-19 19:40:14 följande:
    Din fru, du har alltså svurit till henne " i nöd och lust"? Där har du svaret!

Skämt åsido, kanske vill hon bli mer ompysslad och rådd om när hon är sjuk?
    Är du orolig att bli smittad? antar att ni bor tillsammans och då flyger bacillerna runt ändå, så sex borde ju inte vara en större bacillhärd.

Kompromissa, ha sex men kör doggy eller skeden så slipper du se när hon snorar :)

Jo givetvis mer ompysslad och så, jag förstår att hon vill ha lugn och ro, värkmedicin, en extra filt, näsdukar, kanske ngt extra gott att äta, te med honung, lite kram och kel och så...men sex flera ggr om dagen mot annars en gång i veckan?
  • Febrig

Haha, känner igen det. Själv känner jag mig alltid lite extra het när jag är febrig (dock inte när jag bara är snuvig) och är tydligen inte ensam om det.

• Anonym (kanske)

En amatörteori: Vissa träd sätter en massa extra kottar när de är sjuka eller skadade. Granen tex. Det är naturens sätt att säkra reproduktionen. Kanske din fru fungerar likadant? Jag är också extra kåt när jag är sjuk. (jag är man).

Svar på tråden Min fru vill ha sex när hon är förkyld!