14-årig tjej och 22-årig kille?!
Hej.
Det är såhär att jag är 22 år gammal och under en tid har pratat med en tjej som endast är 14.
För mig spelar ålder mindre roll, jag har varit med tjejer som är upp till 7 år äldre än mig och ner till 4 år yngre än mig tidigare, så det är inte så att jag endast dras till yngre tjejer.
När jag först såg henne skulle jag gissa på runt 16-18 år gammal. Hon ser verkligen äldre ut än vad hon är och hon beter sig som vilken 16-18-åring tjej som helst. Men hon är bara 14. Jag är 22. Jag mår faktiskt dåligt över det, ärligt talat. Jag börjar liksom tycka om denna tjejen. På riktigt. Jag är arg på mig själv för att jag känner som jag gör och att jag ens pratar med en 14-årig tjej. En dag kan jag känna att det är skitsamma, jag pratar väl med vem jag vill, och trivs i hennes sällskap. Andra dagen kan jag nästan må illa och tro jag har någon psykisk störning.
Jag håller iallafall det hemligt, för jag vill verkligen inte att någon i min omgivning ska få reda på det.
Är det någon här som har några tankar eller åsikter?
Tänkte att jag skriver här på Familjeliv för det finns många personer här som har egna barn. Vad skulle ni säga om er 14-åriga dotter umgicks och pratade med en 22-åring? (Inget sexuellt).
Tack på förhand
/Kalle.