Hjälp oss att rösta fram ett namn till Mini.
Vi verkar inte hitta fler alternativ till namn på lillebror. Så hjälp oss gärna genom att rösta på det namn som ni hade valt, storasyster heter Thuva :)
Vi verkar inte hitta fler alternativ till namn på lillebror. Så hjälp oss gärna genom att rösta på det namn som ni hade valt, storasyster heter Thuva :)
Röstade för Alfred, älskar det namnet. Gillar också Gustaf och Tor om man petar dit ett e på slutet.
Alfred!
Loke och Tyke inte alls. Gustaf och Tor är fina.
Alfred! Andra förslag: Eric/Erik, Max, Edvin, Karl/Carl,
Röstade på Vide. Tyke blir för likt Thuva tycker jag.
Alfred och Gustav är fina oxå
Tack för förslagen men vi har kommit fram till att han inte ser ut som en Erik, Max hette min kanin, Edvin gillar inte jag och Karl heter alla andras barn :/ :)
Mikael, Daniel, Elliot, Lukas, Oscar, Elias kanske?
Alfred röstar jag också på. Vide annars av förslagen. Tor är också fint tycker jag, men då utan H.
Nej Helena, inget av dem passar heller :/ Jobbigt att vara så kräsen när det kommer till namn.. Men stort tack för att du försöker :)
Jag gillar korta gärna nordiska namn (speciellt då storasyster har ett kort nordiskt namn plus att våra barn är väldigt ljusa) :)
Thyr, Odin kanske?
Loke tycker jag passar fint med Thuva så det röstar jag på. Om ni väljer Vide kan man nog koppla det till växtvärlden (grästuva och videung), så assosierade jag när jag uttalade namnen ihop...men vad gör väl det...lite gulligt.
Stryk Tyke om den stackars pojken flyttar till Göteborg nån gång...
Känner en liten pojke som heter Lycke, det tycker jag är fint! :)
Röstade på vide. Loke or också fint. Gustaf och Alfred är fulast. Framförallt det förstnämnda.
Röstade på Alfred, Vide blir nummer 2. Solklart