P-bot, rätt registreringsnummer, fel bilmärke..
Fick ju såklart en P-bot igår på 700 kr...
De har fyllt i rätt bilnummer, men har kryssat i OPEL istället för PEUGEOT..
Får ju betala den ändå.. Men det är ju fel liksom...
VAD SÄGER NI??
Fick ju såklart en P-bot igår på 700 kr...
De har fyllt i rätt bilnummer, men har kryssat i OPEL istället för PEUGEOT..
Får ju betala den ändå.. Men det är ju fel liksom...
VAD SÄGER NI??
Vad vi säger om vad?
Klart du ska betala ändå. Du kan ju påpeka att de kryssat i fel bilmärke, men betala måste man iallafall, om man parkerat fel
fipa
ja, tyvärr...
Vad ska vi säga?? Vad är fel mer än att de råkat kryssa i fel bilmärke.. Har man brutit mot ordningen så har man.. Tyvärr..
japp, sant. Well, sambon som körde men tre andra passagerare, de andra som vi körde ihop med fick också..
Klart vi ska betala den. Men de kan väl kryssa i rätt..
Jag ska också bli p-vakt . Särskilt nu idagarna då man är så arg för att liten aldrig behagar komma ut..
Jag tror t.o.m att du kan slippa betala boten för att uppgifterna inte är korrekta....
Har för mig att en polare var med om samma grej och denne slapp betala för att uppgifterna var felaktiga...
*det är ju i princip inte din bil *
Säger som Julias mamma, har hört något om att man inte behöver betala om ngn uppgift är fel... Kolla upp det där.
julias mamma
det var det jag fick för mig.. sitter och försöker ringa nu.. men det tar lång tid..
Ha!
Jag ringde in och han sa att jag skkulle skriva ner en rad,e lelr komma in med den och skriva att den skulle anulleras för de hade gjort fel!!!
Slipper betala!
titta!!
om jag ska vara ärlig, så tycker jag att det är fel om du slipper betala. Du har gjort fel. och nu anstränger du dig att hitta ett kryphål.
gött adelisa! ibland så....
tror alla här har "glömt" lägga på ett par kronor eller ställt sig på ett mindre olämpligt för att "bara" springa in och göra ett ärende men som har klarat sig utan p-bot...
Men det är faktiskt lite kul att slippa lägga ut dessa 700kr
Bebisen ligger där den ligger eller??
Är den fel ifylld, behöver du inte betala den. Kolla här för mer info: www.pbot.nu/
jezzzica
bebisen är kvar tyvärr...
själv då?? hur går det på den fronten??
kanelflicka
det avr inte jag som parkerade.. Det var sambon och det var mörkt och han sa att de alltid brukade stå där.. Vi hade ju tänkt betala den såklart. Men när de nu gjort fel så slipper vi ju..
bebisen är kvar där inne, den har det nog alldeles för gött i mammas mage... hmm kanske skall sluta käka kladdkaka och bara äta bittermandel ;)
Vi ses nog inne på tråden: vi som gått över tiden. Har lagt till den som favoriter för jag räknar kallt med att gå över ett antal dagar.... hua....
Hihi tycker det är jättekul att du slipper betala 700 kronor för ett misstag de gjort.. och de som säger att det är fel att försöka slippa... hmm jag tror nog inte att de skulle betala om någon påpekade för dem att de slapp på grund av ett misstag... thats just stupid! Då hade jag hellre donerat pengarna till välgörenhet....
jezzica
precis..
Ja, jag la till mig tillden tråden idag..