• Liten till

Inget foster 6+5?

Gjorde vul idag och borde vara i v6+2 eller 6+5. Men man såg inget. Bara en tom hinnsäck och en gulesäck.
    Någon som varit med om lika? Hur har det gått då?
    Hon sa att antingen så är det ett missfall eller så har jag blivit gravid senare. Men jag hade full koll på ÄL och hade positivt gravtest några dagar före BIM, så det kan inte stämma.

Jag ska tillbaka om två veckor och det känns evighetslångt. Kul att må illa nu då, och veta att det bara är i onödan.

• Svar på tråden Inget foster 6+5?
  • Hattifnattan
    Liten till skrev 2014-02-20 18:35:14 följande:

Ingen?

Mätte de inte på ul? Det kan ju vara så att du är senare än vad du tror. Hoppas!

Försök få en tid till nästa vecka för att kolla så ska du se att det finns ett hjärta där! Håller tummarna för dig!
  • kixan

Så var det för mig. Syntes bara hinnsäck och en "uppklarning" som läkaren sa. Var då i 6+4. Började blöda två dagar senare, som vanlig mens. Blödde en vecka ungefär. Har googlat mig fram till att det måste ha varit en ofostrig graviditet. Blev gravid igen direkt vid ÄL som kom två veckor etter jag börjat blöda och går in i v12 (11+0) idag (fredag), så det gick ju iaf fort att bli gravid igen. Håller tummarna att det inte är så för dig dock utan att du bara är kortare gången än du tror, men det låter ju orimligt om du testade positivt före BIM.

A -03, F -05, V -10
  • kasovi

Så här såg mitt vul ut runt v 5. Två veckor senare såg vi ett embryo med hjärtslag!

Svar på tråden Inget foster 6+5?