• Äldre 20 Feb 21:22
    3873 visningar
    7 svar
    7
    3873

    Barnkalas hur gör jag?

    Hej. Hur gör jag . Min son fyller 7 och vill ha kalas för sina kompisar , klassen och några kompis utanför skolan . Jag är ensamstående med två pojkar, vi bor trångt och jag har nu ångest över hur jag ska göra? Hur det ska funka och kunna gå ihop . Hjälp mig. Vill inte göra min son besviken ..


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-20 21:35
    Av någon anledning hoppade min sida och la in tråden fel :/
  • Svar på tråden Barnkalas hur gör jag?
  • Äldre 20 Feb 21:39
    #1

    När fyller han? Går det att ha utekalas?

    "Vi syns i pulkbacken kl xx.xx! Ta med oömma kläder och något att åka på! Vi har fixat stjärtlappar av tidningar och plastpåsar så alla har något att åka på. Vi serverar korv med bröd."

    (om man nu kan grilla) eller så fixar du goa mackor som ni kan mumsa på och varm oboy.

  • Äldre 20 Feb 21:42
    #2

    Det kanske finns någon idrottsförening i närheten som hyr ut sin klubblokal? Vi ska hyra en fotbollsklubbs lokal till vår dotters kalas.

  • Äldre 20 Feb 21:57
    #3

    Ja du går det inte så går det inte. Han får acceptera det helt enkelt. Man kan inte alltid få som man vill.

  • Äldre 20 Feb 21:57
    #4

    ELLER så är ni ute. Hur en lokal eller liknande?

  • Äldre 21 Feb 08:23
    #5

    Tack =) vi har ingen snö men absolut ska jag se mig för om en lokal :)

  • Äldre 21 Feb 08:48
    #6

    Tänkte också föreslå att vara ute.

    Ordna med en skattjakt , tipsrunda. , stafetter , varm choklad och bullar går nog hem.

  • Äldre 21 Feb 08:56
    #7
    Annaeu skrev 2014-02-21 08:48:01 följande:
    Tänkte också föreslå att vara ute.
    Ordna med en skattjakt , tipsrunda. , stafetter , varm choklad och bullar går nog hem.
    Fat jag hade inte velat komma på ett utekalas mitt i vintern(om det itne finns snö). Så kul är det inte med slask och lera. Då är det bättre med en lokal så man slipper frysa.
Svar på tråden Barnkalas hur gör jag?