Bröstförminskning B eller C kupa? Hjälp!
Hej! Jag är 22 år och har alltid haft komplex över att jag har stora bäst. Jag är 152 lång och väger mellan 50-55 kg. Jag har vanligtvis storlek 70 runt bysten men måste köpa 80 F för att det ska passa på bysten. Jag är väldigt mycket problem med min rygg och äntligen så ska jag åtgärda detta. Jag ska få bröstförminskning och bröstlyft via landstinget och gör det om 1,5 v. Jag behöver nu hjälp. Jag är osäker på om jag ska göra en C kupa eller B kupa. Jag vill hellre ha för litet än för stort och tänker gå ner lite i vikt. Så ska jag välja C kupa eller B kupa? Har aldrig kunnat köpa en push up bh från tex hm eller så och jag längtar efter att slippa köpa en tant bh och känna mig sexig inför mig själv och min partner för en gångs skull. Samt kunna köpa klänningar och halv pösiga blusar utan att se ut som ett tält. Help! Har någon gjort detta och vad gjorde ni? Och ni som inte har, har nu någon åsikt? Gör jag C kupa tar han bort lite mer än hälften vilket är 450 g och vid B kupa ryker 550 g. Tacksam för alla svar!