• Anonym (ghfk)

Vad har ni för midjemått? Är ni nöjda?

Gäller förstås icke-gravida.
    Har 78 cm och är inte nöjd

• Svar på tråden Vad har ni för midjemått? Är ni nöjda?
  • Venne

Ingen aning! Kanske därför jag är nöjd. Bannlys måttband och våg så kanske tankarna på det lugnar sig.

• Jean89A

Jag har 81 kan säga att ja är inte fet!! Ja väger 60kg kan säga att man blir knäpp av att tänka på vikt o midja och för det andra tycker killar om att ha något att ta i !! Ja menar inte ens jag tycker det är vackert när höftbenen sticker ut!! Sluta tänka för mycket på hur andra se ut må bra o va dig själv!!

• Ann Cistrus

Jag har 65cm och är nöjd. 

If nothing else works, then a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through.
  • HannaS86
    Anonym (ghfk) skrev 2014-02-21 12:49:44 följande:
    Gäller förstås icke-gravida. Har 78 cm och är inte nöjd
    Har ungefär samma som dig. Håller på att försöka deffa sedan igår, är så trött på allt fläsk. Fastän jag tränar massor och äter nyttigt så går jag upp i vikt, så deprimerande. 
  • Anonym (Ganska nöjd)

65 cm. Hade 75 cm i somras och har gått ner ca 14 kg så det gör ju stor skillnad förstås. Har 3-4 kg kvar att gå ner och får väl se hur midjemåttet blir då.

Men jag undrar verkligen kring detta man hört om den klassiska "timglasfiguren" som skulle vara 90-60-90 - jag tycker att jag har väldigt smal midja och smal benstomme och jag kanske ändå aldrig får 60 cm-midja så man undrar ju hur de kvinnorna var byggda.

• Anonym (blomman)

61 cm. Tre barn på tre år. 64 cm före barnen, vet inte vad som hänt.

• Anonym (Magen)

Vet inte men hade drygt 100 för några veckor sedan, direkt efter förlossning. Har fortfarande en hel del kvar...

• Mamori

Jag har ca 60 cm, är ganska nöjd. Har dock gigantiska höfter så att hitta byxor är ursvårt.

• Severus
    Mamori skrev 2014-02-21 14:17:29 följande:
    Jag har ca 60 cm, är ganska nöjd. Har dock gigantiska höfter så att hitta byxor är ursvårt.

Har också byxproblem.

Sitter de bra över lår och höfter så är de för lösa i midjan. Har 36 i byxor och de sitter löst runt midjan men bra i övrigt
    Piece of cake to get rid of a piece of shit...
Svar på tråden Vad har ni för midjemått? Är ni nöjda?