PandaaN skrev 2014-02-22 00:19:43 följande:
Har upplevt jätte mycket oförklarliga saker i livet sedan barndomen men här kommer lite händelser.
12 april förra året kommer jag och sambon hem. Mattan och soffbordet har flyttats en bit framåt att det syns tydligt. Mattan ligger liksom under soffan och soffbordet på varav soffbordet väger ca 40 kg.. Vi ställde tillbaka allt med bådas hjälp. Vi kunde inte förklara hur det kunde hända..
14 april förra året dvs 2 dagar efter. Jag sitter med sambon i vardagsrummet och tittar på tv varav vi hör en rejäl duns från köket. Allt som ligger på fläkten hade rasat ner. Vi sa inte så mycket utan blickarna talade för sig själva.
Augusti förra året har dock inte noterat datumet Men tiden Vaknar jag kl 03.32 av att jag får ett slag i pannan och flyttas bakåt med huvudet och vaknar. Direkt efter att vaknar av det ser jag en svart skugga snabbt svepa förbi. Jag var själv hemma den dagen då sambon var borta. Går in till badrummet och det har rodnat lite. Tar en bild och skickar till sambon. Han ville därefter att vi flyttar men vi bor kvar här.
Ibland när jag ligger i sängen kan jag frysa till dvs inte kunna röra mig eller prata, det försvinner oftast efter ett par minuter men det är obehagligt.
Små händelser men jag är rätt så van vid att det händer små saker hela tiden men är inte rädd för det.
Ajajaj, Har du glömt ta din medicin nu igen