Killar vad faller ni för hos tjejer/ kvinnor
Ja, som frågan lyder vad faller ni för innan ni känner henne?
Vad får er att stanna till?
Ja, som frågan lyder vad faller ni för innan ni känner henne?
Vad får er att stanna till?
Någon kille som är sugen på att svara?
Det innanför skallbenet. Inte är en mes.
Om hon har humor och vågar ge lika mycket som hon får (inte se jag tänkte på)
Ögon och leende och det sexigaste som finns. Självförtroende
Eftersom utseendet oftast är det första man ser när man möter en ny människa så börjar jag med det.
Fina ögon och ett fint leende har jag alltid sett som tilldragande.
Det är sött när kvinnor är lite kortare, särskilt när det är kombinerat med en stark personlighet.
Rent historiskt sett så har jag alltid varit dragen till kvinnor som har några extrakilon på kroppen, det är härligt med en tös man kan krama och inte behöva vara rädd att man ska paja ett av hennes revben.
Lår går jag igång på av nån anledning. mjuka, lena lår som är lite smått solbrända under en sommarklänning på sommaren är i princip det finaste som finns.
Mitt ex brukade alltid vara lite smått solbränd på sommaren och huden på hennes lår var alltid varm och mjuk, det var inte ovanligt att man bara la handen på hennes lår ibland i soffan och bara mådde bättre, även om man mådde bra redan innan.
Personlighetsmässigt så gillar jag kvinnor som är lite grabbiga av sig.
De ska gärna vara självständiga, passionerade och lite excentriska fast på ett milt sätt.
Utöver det så är det så klart inte fel om hon värderar ärlighet högt och om hon har ett omtänksamt och varmt sinne.
Ett varmt leende ; )
(va mena hon me de)