• Anonym (?)

Killar vad faller ni för hos tjejer/ kvinnor

Ja, som frågan lyder vad faller ni för innan ni känner henne?
    Vad får er att stanna till?

• Svar på tråden Killar vad faller ni för hos tjejer/ kvinnor
  • Anonym (?)

Någon kille som är sugen på att svara?

• Anonym (ärlig)

Det innanför skallbenet. Inte är en mes.

Om hon har humor och vågar ge lika mycket som hon får (inte se jag tänkte på)

Ögon och leende och det sexigaste som finns. Självförtroende

• Caulfield

Eftersom utseendet oftast är det första man ser när man möter en ny människa så börjar jag med det.

Fina ögon och ett fint leende har jag alltid sett som tilldragande.
    Det är sött när kvinnor är lite kortare, särskilt när det är kombinerat med en stark personlighet.
    Rent historiskt sett så har jag alltid varit dragen till kvinnor som har några extrakilon på kroppen, det är härligt med en tös man kan krama och inte behöva vara rädd att man ska paja ett av hennes revben.

Lår går jag igång på av nån anledning. mjuka, lena lår som är lite smått solbrända under en sommarklänning på sommaren är i princip det finaste som finns.
    Mitt ex brukade alltid vara lite smått solbränd på sommaren och huden på hennes lår var alltid varm och mjuk, det var inte ovanligt att man bara la handen på hennes lår ibland i soffan och bara mådde bättre, även om man mådde bra redan innan.

Personlighetsmässigt så gillar jag kvinnor som är lite grabbiga av sig.
    De ska gärna vara självständiga, passionerade och lite excentriska fast på ett milt sätt.

Utöver det så är det så klart inte fel om hon värderar ärlighet högt och om hon har ett omtänksamt och varmt sinne.

• Anonym (Kille)
    Anonym (ärlig) skrev 2014-02-23 02:00:42 följande:
    Det innanför skallbenet. Inte är en mes.
    Om hon har humor och vågar ge lika mycket som hon får (inte se jag tänkte på)
    Ögon och leende och det sexigaste som finns. Självförtroende
    Det här är väldigt OT men jag avskyr den här klyschan "självförtroende" som alla tjatar om. Tycker inte det är attraktivt i det minsta.

Jag har ingen anledning att ha självförtroende eller "älska mig själv". Jag har inte uträttat något som kunde börja att rättfärdiga det. Jag skäms. Om fler hade lite självinsikt hade de nog gjort det också. 

De allra flesta är (eller verkar vara) väldigt självsäkra och övertygade om sin egen förträfflighet. Jag finner det direkt oattraktivt. 

Om du inte redan är på det här sättet skulle jag inte rekommendera att fejka självförtroende. Det går lika bra att hitta någon ändå. I mitt fall med samma existentiella temperament som jag själv och jag kan inte tänka mig något annat.
Svar på tråden Killar vad faller ni för hos tjejer/ kvinnor