• Anonym (knepigt)

Kolla in mina snygga bröst!

Nej, jag tänker verkligen inte visa mina tuttar Men det är lite roligt hur folk dras till såna här rubriker, när det finns så många andra som ber om seriösa råd angående sina bekymmer, men de ignoreras ofta eftersom sex- och skandaltrådar är roligare.
    Trist är det. Men det ska bli kul att se hur många visningar Den här tråden får som ett "bevis" för mitt påstående.

• Svar på tråden Kolla in mina snygga bröst!
  • Anonym (nja)

Jag trodde att det var nåt lurt. Du skulle skrivit nåt om fula bröst istället...Skrattande

• Anonym (knepigt)

Äsch folk blir ju nyfikna i alla fall. Eller hur?

• Anonym (not so much)

Jag har aldrig sett en sån rubrik förut, det brukar mer vara "Är mina bröst fula? Bild" och sen en rätt underhållande diskussion om vad som är fula bröst och inte, vad som är normalt och inte, eller vad som känns normalt och inte, och hur mycket man får förolämpa varandra i såna här trådar. Jag tycker att bröstbekymmer också är riktiga bekymmer, även om jag misstänker att många som lägger ut bröstbilder bara har ett enormt bekräftelsebehov. Skillnaden mellan bröstbekymmer och andra "riktiga" problem är väl att de flesta tycker att de kan säga någonting om det förra, för att alla kan ha en åsikt om bröst.

• Anonym (knepigt)

Det vore väl tråkigt om alla rubriker såg likadana ut? Sen kan naturligtvis bröst vara ett bekymmer. Men faktum är ju att bröstrubriker drar till sig läsare.

• Anonym (knepigt)

98 visningar på 9 min.. haha..

• pica pica

Määäh... inga bröstTungan ute
    Men klart roligare med en sån här tråd, kul "experiment" Glad

• Anonym (knepigt)

Sorry.. Härligt att det finns folk med humor!

Svar på tråden Kolla in mina snygga bröst!