• Baysi

Attract gåband! nån som vet?!

köpte ett attract gåband häromdan (begagnat, ser ut som nytt) iallafall...fick med min "säkerhets magnet" som jag har nu  lyckats tappa bort!! Rynkar på näsan

nån som vet om det går att beställa en nytt sånt eller hur sjutton ska ja få igång bandet!

såå tacksam för svar!

• Svar på tråden Attract gåband! nån som vet?!
  • Baysi

ja kollade på deras sida men ja hitta inget=(Skrattande

ha du lust o länka mig den sidan så jag kan se? 

• Fia 28
    Baysi skrev 2014-02-22 19:22:05 följande:
    ja kollade på deras sida men ja hitta inget=(Skrattande

ha du lust o länka mig den sidan så jag kan se? 
    Det finns inte att köpa direkt utan du måste nog maila dem modellen ifall det finns olika.
  • Baysi

aha okej men då ska ja göra det! du vet inte vad d kostar?

tack så mkt för ditt svar!

• Fia 28
    Baysi skrev 2014-02-22 19:33:09 följande:
    aha okej men då ska ja göra det! du vet inte vad d kostar?

tack så mkt för ditt svar!
    tyvärr inte, men tycker inte en liten magnet kan få kosta alltför mycket. Du får gärna skriva sen vad den kostade ifall jag själv blir av med min magnet nån gång.
  • Fia 28

Undras om det ens är nåt annat än en vanlig magnet och en vanlig kylskåpsmagnet sku fungera? tyvärr vågar jag inte testa. Jag har annars knutit fast min magnet i maskinen så den inte kan komma bort.

• Baysi

bra fråga!...nja...vet inte om ja vågar de heller...

med min vanliga tur så går de säkert sönder, så låter nån annan testa det först=)

ska okså sätta fast min när jag får tag i en ny!

• Baysi

Har fått svar från dom och ett nytt band kostar 50:- + postförskotts avgift på 49:- så 100kr kostar ett snöre!

• Fia 28
    Baysi skrev 2014-02-24 19:27:39 följande:
    Har fått svar från dom och ett nytt band kostar 50:- + postförskotts avgift på 49:- så 100kr kostar ett snöre!
    Det tycker jag itne var så farligt.
  • oraklet från delphi

Jag kör med vanlig magnet går hur bra som helst

• Baysi

nä de va helt okej faktiskt!=)

ja tyvärr vågar ja inte göra det=/...är ensamstående m 2 barn så har inte råd o köpa ett nytt om de går sönder=(

• Baysi

men kan ja få se en bild på att du använder en vanlig magnet?? Skrattande

• Baysi

pratade just med en person som sa ja skulle prova en annan magnet o den gick lika bra så nu funkar mitt band!=)

• Bobbenpalle

Beställde en magnet från Attract. Väntade och väntade i typ 2 mån. Ringde och mailade. Den var på väg. Fick besked igår att dom satts i konkurs.

Nån som vet var man kan få tag på en?

Svar på tråden Attract gåband! nån som vet?!