• Anonym (uttöjd)

Slapp slida med åren?

Jag har inte fött vaginalt, utan genom KS. Jag är över 30 och nu under senaste året har jag märkt att jag blivit "slappare" eller mer uttöjd än jag varit innan. När jag leker med mig själv så får jag plötsligt plats med saker jag inte kunnat förut. 

Så är det så att man även blir slappare med åren och att det inte enbart hänger på vaginal förlossning? Jag känner också att jag är lite för ung för att plötsligt bli så slapp. 35 år bara

Någon annan som känt samma sak?

• Svar på tråden Slapp slida med åren?
  • Anonym (Jag)

Har man mycket sex så tränar man musklerna i slidan. Många tror att man blir slapp av för mycket sex, men så är det ju så klart inte. Att föda barn behöver inte göra någon slappare. Jag vart trängre!!

• Lindsey Egot the only one

Alla blir slappare, alla kan få framfall fast de aldrig varit gravida ens. Allt beror på att man inre gör knipövningar varje dag hela livet. SÅ KNIP FÖR FAN!

• Whitetrash86

Underlivet är flera muskler och dom måste tränas för att hålla igång. Sex (orgasmer) och knipövningar är bra sätt att hålla dessa muskler tränade och starka.
    Förlossningen är mer om man sliter sönder musklerna... visst att dom kan vara slappa den första tiden efter förlossningen men där är det bara att träna upp dom igen.

• Anonym (Tight)

Du måste ju träna, tex knipövningar. Annars kommer du förmodligen läka kiss redan vid 50. Kvinnor vill ha allt serverat nu för tiden, en trång och vältränad fitta utan att behöva anstränga sig(om det inte är medfött eller en sjukdom) kan du glömma!

• Anonym (uttöjd)

Så, många orgasmer is the shit? Det är inte helt kört ändå? Kanske borde köpa såna där geishakulor. Ni som tränar era slidor varje dag, hur lägger ni upp träningen?

Anonym (Tight) skrev 2014-02-23 00:54:14 följande:

Du måste ju träna, tex knipövningar. Annars kommer du förmodligen läka kiss redan vid 50. Kvinnor vill ha allt serverat nu för tiden, en trång och vältränad fitta utan att behöva anstränga sig(om det inte är medfött eller en sjukdom) kan du glömma!

Många opererar ju sig både med sillikontuttar , fettsugning så varför inte tighta till slidan genom operation också. Folk gör allt för att slippa göra något själv
  • Anonym (Tight)
    Lindsey Egot the only one skrev 2014-02-23 13:30:01 följande:
    Många opererar ju sig både med sillikontuttar , fettsugning så varför inte tighta till slidan genom operation också. Folk gör allt för att slippa göra något själv

Ja varför inte. Låt oss operera in kunskap i hjärnan också, så slapp vi ju den ansträngningen också. ;)
  • Anonym (Tight)
    Anonym (uttöjd) skrev 2014-02-23 13:14:32 följande:
    Så, många orgasmer is the shit? Det är inte helt kört ändå? Kanske borde köpa såna där geishakulor. Ni som tränar era slidor varje dag, hur lägger ni upp träningen?

Jag har inga kulor eller andra verktyg. Jag har gjort knipövningar i säkert 15 års tid. Jag gör det när jag kollar tv, läser, promenerar, lagar mat, kör bil osv. Det blir en vana tillslut och man gör det omedvetet några gånger om dagen. Jag har en väldigt muskulös fitta, jag kan knipa riktigt hårt runt ett finger om jag vill.
    Anonym (Tight) skrev 2014-02-23 16:29:15 följande:

Ja varför inte. Låt oss operera in kunskap i hjärnan också, så slapp vi ju den ansträngningen också. ;)
    Precis!
  • Anonym (C)
    Anonym (Tight) skrev 2014-02-23 16:32:55 följande:

Jag har inga kulor eller andra verktyg. Jag har gjort knipövningar i säkert 15 års tid. Jag gör det när jag kollar tv, läser, promenerar, lagar mat, kör bil osv. Det blir en vana tillslut och man gör det omedvetet några gånger om dagen. Jag har en väldigt muskulös fitta, jag kan knipa riktigt hårt runt ett finger om jag vill.
    Du kan kanske till och med ha av en banan om du är riktigt vältränad, men, slapphet i vaginan rår ingen jävla träning på så ta du din nedlåtande attityd och trä den kring din nyfunna kunskap, varsågod, jag bjuder på den!
Svar på tråden Slapp slida med åren?